Har du en bibel?

Reinbue

Forumet er livet
Har du en bibel i hus?
Bare nysgjerrig på hvor mange som ikke har det egentlig, litt spennende å se.

ORIGINAL: thejohan

Har ikke. Ser ikke poenget med å ha det heller.

jeg har min konfirmantbibel.
i håp om å bli kristen har jeg begynt å lese litt i den. jeg har lyst til å prøve å tro, men det er jaggu ikke lett.

Ja det har vi

Nei, har nok ikke det[:)]

Har 2... En fra konfirmasjonen og en fra da vi gifta oss... Har ikke lest de ennå da[8D]

Ja, det har jeg. En pen, rød en, med stiv perm, ikke sånn med skinnperm da. Ikke noe konfirmasjonsbibel, eller noe sånt da, helt ordinær en, fra bokklubben hehe...

Fikk bibel i kirka før minikonfirmant skulle starte på barneskolen. Men den ligger hjemme på pikerommet ett sted. 

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: Godhjerta.

ORIGINAL: LilleOlleBolle

JA...Det er en uskreven regel at man ALLTID skal ta med seg en bibel inn i et nytt hjem [;)]
Er det? Det visste jeg ikke. Flaks jeg har en da. [:)]
Ja,hehe[8D]

Hehe da har jeg faktisk hatt en hver eneste gang jeg har flytta siden jeg flytta hjemmefra i 1994 hehe.

hvordan bibel? [:)] eg har en bibel, men det er ikkje den snille bibelen.. den er morsom, derfor kjøpte eg den [:D]

Ja, men den er ikke akkurat brukt.. Fikk til konfirmasjonen min med hilsen fra medkonfirmanter osv så har tatt vare på den[:)]

Ja, det har jeg. Jeg fikk vel en til konfirmasjonen, og det gjorde nok mannen og, pluss at vi fikk en når vi giftet oss. [:)] 

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

hvordan bibel? [:)] eg har en bibel, men det er ikkje den snille bibelen.. den er morsom, derfor kjøpte eg den [:D]
åssen bibel er det her da?
jeg tenkte på en helt vanlig bibel jeg, som de følger i kristendommen liksom

ORIGINAL: sjokomuffin

har ikke selve bibelen, men det nye testamentet.
fant den senest idag =)
fikk den av farmor & farfar til jul for 4 år siden.
tenkte å legge den i nattbordet på gjesterommet så kan gjestene ta dem fram hvis de trenger det.. sånn som på hoteller hihihi
hehe ;) smart!
jeg ønsker meg faktisk en bibel jeg. en sånn med glidelås perm :)

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: sjokomuffin

har ikke selve bibelen, men det nye testamentet.
fant den senest idag =)
fikk den av farmor & farfar til jul for 4 år siden.
tenkte å legge den i nattbordet på gjesterommet så kan gjestene ta dem fram hvis de trenger det.. sånn som på hoteller hihihi
hehe ;) smart!
jeg ønsker meg faktisk en bibel jeg. en sånn med glidelås perm :)

Jeg har flere Quran med sånn glidelåsperm, men tre av de har kun arabisk tekst, den ene har også engelsk. Men har nesten alltid en sånn med arabisk tekst, i veska.

Ja, vi har opptil flere stykker[:)]

Back
Topp