Har du en bibel?

4-5 stk pluss et nytestamente.. [8D] 

Ja, opp til flere[:D] men en som blir brukt flittig, stort sett hver dag...

Nei , men kommer nok til å skaffe meg en. IKKem fordi jeg er kristen , men av nyskjerrighet , kommer også til å skaffe meg koranen og den jødiske toraen. Av ren og skjør nyskjerighet

Har en kjempegammel en, som har gått i arv i familien. Leser ikke i den, men syns det er en ære å ha fått overta den[:)]

Nei har nok ikke det..
Eller teller nytestamentet som vi fikk ¨på ungdomskolen eller hvor det var vi fikk den??
Tror jeg har den ett eller annet sted[8D]

Har vel en i boden. fikk som komfirmant.. Så fikk jeg en mini utgave... felt bibel i forsvaret ( til å ha på innelomm i skogen) Lite brukt..

Ja, vi har flere stk. Og ja, vi er kristne :)

ORIGINAL: citadel

Ja, jeg har faktisk to.

Den ene fikk jeg av en prest da jeg bodde i USA og ble tvunget til å gå i kirken tre ganger i uken av vertsfamilien min[:-]
Den andre har jeg kjøpt på loppemarked i Fredrikstad, den viste seg faktisk å ha tilhørt en ung dame langt tilbake i slekten min. Det lå et bilde av henne i bibelen og så har hun skrevet notater i den. Slekten min er fra nordnorge, så det var litt moro at jeg fant denne boken på loppis på østlandet da vi bodde der.

Jeg er forøvrig ikke kristen, jeg er humanetiker. Men jeg dømmer ingen bøker, så det plager meg ikke at de står i bokhylla[;)] De er ikke blant de mest leste for å si det sånn[8D]
så morro å finne igjen noe som har vært eid av en i slekta på loppemarked da! det er spesielt :)

Ja, vi har mange. En hver som er fast i bruk, og noen andre som vi har fått ved forskjellige anledninger og noen som er gått i opplag ; )

Vet ikke om JEG har, men ungene har..[:)]

Nei...

Nei, det har vi ikke, kunne ikke falle meg inn å anskaffe en heller.

Nei, den ligg heime hjå mor og far. [;)]

Back
Topp