Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Reinbue
noen som har en barnebibel å anbefale da?
ORIGINAL: Tre gutterja, den virka veldig fin :)
ORIGINAL: Reinbue
noen som har en barnebibel å anbefale da?
Hvis det er en "Bok og Media"- butikk i nærheten av der du bor har de mange fine barnebibler der.
http://www.bokogmedia.no/gws/main/bm9003/productList/category124/Barnebibler.html
Vi har "Mine første bibelhistorier" til 99 og er veldig fornøyd med den [:)]
ORIGINAL: citadelså morro å finne igjen noe som har vært eid av en i slekta på loppemarked da! det er spesielt :)
Ja, jeg har faktisk to.
Den ene fikk jeg av en prest da jeg bodde i USA og ble tvunget til å gå i kirken tre ganger i uken av vertsfamilien min[:-]
Den andre har jeg kjøpt på loppemarked i Fredrikstad, den viste seg faktisk å ha tilhørt en ung dame langt tilbake i slekten min. Det lå et bilde av henne i bibelen og så har hun skrevet notater i den. Slekten min er fra nordnorge, så det var litt moro at jeg fant denne boken på loppis på østlandet da vi bodde der.
Jeg er forøvrig ikke kristen, jeg er humanetiker. Men jeg dømmer ingen bøker, så det plager meg ikke at de står i bokhylla[;)] De er ikke blant de mest leste for å si det sånn[8D]