Har du en bibel?

Nei,det har jeg ikke.

ORIGINAL: Godhjerta.

ORIGINAL: LilleOlleBolle

JA...Det er en uskreven regel at man ALLTID skal ta med seg en bibel inn i et nytt hjem [;)]
Er det? Det visste jeg ikke. Flaks jeg har en da. [:)]

samme her[:)][:)]

Har bibel ja. Men er ikke kristen eller medlem av statskirken. Men må jo nesten vite hva jeg er imot da [;)]

Har Det Nye Testamentet som jeg fikk da jeg ble konfirmert, men tror den er hos mamma og pappa...
Har Bibelen, som vi fikk da vi giftet oss...Men har ikke lest i den [8D]

Ja.
Fikk den av presten da vi giftet oss, men ikke spør HVOR den er nå... [:)]

Ja det har jeg og den kommer vi alltid til å ha[:)]

Ja har både den, koranen, Bahavita (eller hva det heter..) og div andre religiøse bøker. Har ikke noen spesiell tro (eller tror at det kanskje finnes noe), men synes temaet religion er ganske interessant. Så en gang når jeg har tid så skal jeg lese alle sammen [;)]

heller dårlig med det her altså...de koster jo flesk jo!?
tviler på at jeg gidder å lese den uansett[:)]

NOPE!!!

ja, det tror jeg at jeg har.Fikk ikke jeg en når jeg fikk sånn konfirmasjonsundervisning??lurer på det nemlig. Men den er ikke her i hus da. Den er hos mamma og pappa og der står den fint!

*poff*

Ja, vi fikk en da vi gifta oss.

ORIGINAL: Syska

Jeg har.. Den er til og med full med postitlapper og notater..[;)] Har vært borti å studere litt religion nemlig..[8D] Men fikk den til konfirmasjonen min, og hadde derfor hatt uansett.. [:D]

ORIGINAL: thejohan

Har ikke. Ser ikke poenget med å ha det heller.

ORIGINAL: tuppamaara

Nei. Men har "the meaning of the glorious CORAN"

the meaning of the glorious CORAN
Den har jeg og, den av Picthal og Marmaduke.

Nå føler jeg meg rimelig på bærtur, for jeg gjetta at minst 90 % kom til å svare ja. Trodde det var noe "alle" hadde i bokhylla...

Back
Topp