Har du det bra?

Har det fint, litt svimmel og kjempetrøtt - men veldig gla for grunnen til at jeg er sånn. Føles fortsatt uvirkelig at jeg er gravid. Jeg er ganske nervøs og redd for å miste da mange av venninnene mine har mistet og generelt hatt vansker med å bli gravid/forbli gravid. Jeg skal til lege for første kontroll om en mnd, og tul i begynnelsen av juli, så jeg håper det roer nervene.

Har det fint, litt svimmel og kjempetrøtt - men veldig gla for grunnen til at jeg er sånn. Føles fortsatt uvirkelig at jeg er gravid. Jeg er ganske nervøs og redd for å miste da mange av venninnene mine har mistet og generelt hatt vansker med å bli gravid/forbli gravid. Jeg skal til lege for første kontroll om en mnd, og tul i begynnelsen av juli, så jeg håper det roer nervene.

Jeg har også flere venninner som har mistet, så det er jo litt ekkelt. Men, man får bare tenke at det er ikke noe man kan gjøre til eller fra.

Jeg har også flere venninner som har mistet, så det er jo litt ekkelt. Men, man får bare tenke at det er ikke noe man kan gjøre til eller fra.

Ja, det har du helt rett i. Fornuften sier at dette er ikke noe jeg rår over uansett, vi får prøve å holde hodet kaldt!

Som regel går det veldig bra :) Mitt råd er å nyte det, man vet aldri hvorfor eller om det går galt. <3

Bikker 9 uker i helga og har virkelig fått kjenne på kvalmen. Var så og si ikke kvalm forrige gang, så var uventet

Jeg synes ikke jeg kan klage, vil si jeg har det bra. Men er lei av å være trøtt og sliten, også savner jeg lunta mi, den pleier jo å være ganske lang, men.... 6 åringen skjønner ingenting om dagen stakar! Gleder meg SÅ til å fortelle ham at han skal bli storebror, men venter noen uker til for sikkerhetsskyld...
Jeg synes også det er vanskelig å forstå at det faktisk er noe inni der, så det skal bli litt godt med tul neste uke og få høre hjertelyd og kanskje se en liten skygge (da vil jeg være 9+0, da må vi vel kunne se noe...? =) )

Jeg synes ikke jeg kan klage, vil si jeg har det bra. Men er lei av å være trøtt og sliten, også savner jeg lunta mi, den pleier jo å være ganske lang, men.... 6 åringen skjønner ingenting om dagen stakar! Gleder meg SÅ til å fortelle ham at han skal bli storebror, men venter noen uker til for sikkerhetsskyld...
Jeg synes også det er vanskelig å forstå at det faktisk er noe inni der, så det skal bli litt godt med tul neste uke og få høre hjertelyd og kanskje se en liten skygge (da vil jeg være 9+0, da må vi vel kunne se noe...? =) )

Jeg har heller ikke trodd at jeg har vært gravid siste ukene. Var derfor godt å se hjerteslag på TUL i dag :) Gikk litt mer opp for meg hva som kommer til å skje, så jeg dristet meg til og med til å se på litt babyklær i butikkene etterpå (uten å kjøpe) :p Jeg er bare 7+3 i dag og synes at jeg så "mye" (lignet på en minibaby:dummy:), så vil tro du vil klare å se en del når du er 9+0 ;)

Det går bra, men bare fryktelig trett hele tiden.
Privat tul er bestillt om 19 dager. Da er jeg mellom 12 og 14 uker. Tul ved 9 uker ble plutselig ved 7 uker istenden da jwg ble satt 2 uker tulbake. Så vi får se hvordan dette går.

Bekymrer meg litt for MA, men det veksler mellom positive og negative tanker.
Første trimester er verst psykisk for min del.
Blir sliten av å tenke på det egentlig.

Fysisk er kroppen i fin form egentlig. Svake symptomer. Helt uvirkelig dette.

På fredag er det tul og det blir godt å få se om babyn lever,hvis alt er bra - da SKAL jeg senke skuldrene og nyte resten av svangerskapet! :)

Bekymrer meg litt for MA, men det veksler mellom positive og negative tanker.
Første trimester er verst psykisk for min del.
Blir sliten av å tenke på det egentlig.

Fysisk er kroppen i fin form egentlig. Svake symptomer. Helt uvirkelig dette.

På fredag er det tul og det blir godt å få se om babyn lever,hvis alt er bra - da SKAL jeg senke skuldrene og nyte resten av svangerskapet! :)

Jeg kjenner litt på det for tiden jeg også. Var hos gyn for celleprøve 6+4, og så bankende hjerte, men kjenner det da er litt lenge å vente til oul med å se hjertet igjen. Må nok bestille meg en tul. Første kontroll hos fastlege til tirsdag, så får se om jeg kan få det derfra.

Njææh.. bra og bra. Mister litt etter litt de symptomene jeg har hatt og gjør meg klar for å få bekreftet at dette er en B.O. Ellers er jeg irritert og lei meg for at ikke vi skal få det til, og lurer på hva som er grunnen til det, selv om jeg vet det kan være tilfeldig. Jeg har to barn fra før. Så ikke sånn kjempebra, men godt å få luftet seg :)

Njææh.. bra og bra. Mister litt etter litt de symptomene jeg har hatt og gjør meg klar for å få bekreftet at dette er en B.O. Ellers er jeg irritert og lei meg for at ikke vi skal få det til, og lurer på hva som er grunnen til det, selv om jeg vet det kan være tilfeldig. Jeg har to barn fra før. Så ikke sånn kjempebra, men godt å få luftet seg :)

Hva er B.O? Høres ikke positivt ut :( håper alt er bra og at symptomene bare tar seg en pause. Hvor langt er du?

Hva er B.O? Høres ikke positivt ut :( håper alt er bra og at symptomene bare tar seg en pause. Hvor langt er du?
Blighted ovum, tom fostersekk. Jeg er 6+6 idag. Tror nok ikke det ser lovende ut, selv om det KAN være at det bare er tidlig. Jeg produserer sen HCG i tillegg. Får 2-3 på digital. :(

Blighted ovum, tom fostersekk. Jeg er 6+6 idag. Tror nok ikke det ser lovende ut, selv om det KAN være at det bare er tidlig. Jeg produserer sen HCG i tillegg. Får 2-3 på digital. :(

Å. Har du vært på tul?

Går bra her[emoji4] Foreløpig veldig fornøyd, alt sto bra til på TUL. Jeg trodde jeg bare var 6 uker på vei, men fikk beskjed om at jeg var 8+3. Nå er jeg kommet så langt som 9+4 [emoji3] Liker å tro jeg ikke er hissig, elsker lukta av min mann og har endelig fått matlysten tilbake [emoji1303]

Er veldig nervepirrende å vente på å bli 12-13 uker, men må bare fokusere på andre ting. Vi har prøvd å bli gravid i over 2 år. Jeg har bare en eggstokk og den modnes ikke selv og får heller ikke eggløsning selv. Har derfor gått mye på medisiner. Vi reiste på ferie i påskeferien og bestemte meg for å droppe medisinen da den tok litt knekken på meg. Så ble jeg gravid UTEN medisin og ser på svangerskapet som et mirakel [emoji7][emoji23]

Takker høyere makter for at kvalmen har gitt seg! spesielt denne helga hvor jeg har ligget rett ut med halsbetennelse og ikke får spist noe særlig :sorry: Nå er jeg så klar for bedre form og ferie om to uker!

Takker høyere makter for at kvalmen har gitt seg! spesielt denne helga hvor jeg har ligget rett ut med halsbetennelse og ikke får spist noe særlig :sorry: Nå er jeg så klar for bedre form og ferie om to uker!

Woho! Så deilig! :) God bedring med halsbetennelsen, da!

Fortsatt god bedring!
Blir topp med ferie da:happy:

Back
Topp