Har du det bra?

Har det også helt supert! Har så og si ingen symptomer, kan herje rundt med jenta på snart 2 år og gjøre alt som jeg pleier. Noen dager tenker jeg dette må være for godt til å være sant, men ligger til familien å ha utrolig lette svangerskap.

Jeg har det egentlig ganske så bra:) tar det med ro og koser meg veldig med å være gravid til tross for kvalme, svimmelhet og glemsomhet :p hvertfall nå som kvalmen faktisk har holdt seg borte i to dager!:joyful:

Det har jeg hatt i dag.... [emoji85] lurer på om det er smitte eller Pia graviditeten.... bedre enn forstoppelse synes jeg da :)

D e nå dritt , å d går ikke over heller :/ måtte ringe inn syk i morgen :( hater å være borte fra jobb, men har en veldig streng 48 timers regel [emoji85]

Er forferdelig kvalm og trøtt/sliten, men ellers går det tipp topp! Blir mer og mer rolig, tror det er pga kvalmen, da vet jeg liksom at her er det noe! [emoji7] så det er kjipt, men godt med kvalme! Hehe

Nei! Reiser til Tsjekkia til torsdag (min bror skal gifte seg) også er jeg redd det skal skje noe når jeg er der nede , er 5+5 idag [emoji27][emoji30] skal være der 1 uke ca

Er utrolig sliten, har hatt alle barna her denne langhelga å det har tatt på. Har heldigvis en utrolig flink mann som står opp med de å lager mat å alt [emoji4] Går med deg da? [emoji4]

Blir hissig for alt og ingenting jeg også[emoji85] [emoji85]
Hihi... på en måte litt frustrerende å skulle holde graviditeten hemmelig for andre i begynnelsen.... da kan man liksom ikke skylde på noe hvis man reagerer med mye følelser..... eller.... man kan jo fake mensenperiode da.... men ikke hele tiden

Her svinger det veldig, jeg bekymrer meg mye for at det ikke skal gå bra, og det er det vanskeligste. Formen er grei, har en del symptomer men ikke for mye. Så redselen er verst! Det siste drøye døgnet har vært ille, vært litt mindre kvalm men tror de økte bekymringene egentlig bunner i at jeg er supersliten etter ei lang helg med familieselskap og trøtthet og hemmelighold. I morgen er jeg 6+0 og håper på en bedre uke med mer positive tanker!

Er kjempebekymra... Er så nervepirrende frem til uke 12... Eg er kanskje litt meir bekymra enn ellers, men det er på grunn av at eg har vært alvorlig sjuk i 2004( kreft i eggstokk), men har fødd to friske barn etter det.... Håper inderlig det går bra denne gangen også [emoji6][emoji1360]

Jeg har det bra :-) Føler meg litt slapp, og veldig "støl" nederst i magen, og har til tider litt menslignende smerter. Føler meg uggen når jeg blir sulten. Er engstelig for SA da, sjekker papiret hver gang jeg er på do. Gleder meg til å dra til legen i morgen, hun har hatt troen på at jeg kan bli gravid hele prøveperioden, i motsetning til meg :-P Håper å få tidlig ul.

12 uker føles uendelig lenge btw, er bare 5+0 nå.

Jeg har det bra :) Føler meg litt slapp, og veldig "støl" nederst i magen, og har til tider litt menslignende smerter. Føler meg uggen når jeg blir sulten. Er engstelig for SA da, sjekker papiret hver gang jeg er på do. Gleder meg til å dra til legen i morgen, hun har hatt troen på at jeg kan bli gravid hele prøveperioden, i motsetning til meg :p Håper å få tidlig ul.

12 uker føles uendelig lenge btw, er bare 5+0 nå.

Jeg også hadde masse menssmerter/murringer rundt uke 5-6. Ikke hatt så mye i det siste (er 8+0 i morgen), men idag har jeg hatt endel murringer og syns selvfølgelig det da er ekkelt. Men det er kanskje bare bra. Sjekker papiret hver gang jeg er på do jeg også, og må dytte litt på puppene mine i blant for å sjekke at de fremdeles er ømme. Haha

Går litt opp og ned. Vært litt småkvalm de siste dagene og syns det er litt kjedelig siden vi har besøk av mamma og pappa [emoji53] Glad jeg fortalte de det sånn at de skjønner hvorfor jeg trekker meg litt unna, og så hjelper de veldig til med både barn og hus.
I tillegg tenker jeg mye på om alt står bra til med den lille. Har første legetime på fredag og det blir spennende.

Går litt opp og ned. Vært litt småkvalm de siste dagene og syns det er litt kjedelig siden vi har besøk av mamma og pappa [emoji53] Glad jeg fortalte de det sånn at de skjønner hvorfor jeg trekker meg litt unna, og så hjelper de veldig til med både barn og hus.
I tillegg tenker jeg mye på om alt står bra til med den lille. Har første legetime på fredag og det blir spennende.

Hvor langt var du på vei igjen? Du er godt på vei, du? Hvis jeg husker riktig?

Enig. Har ikke vært helt forberedt på HVOR lange de 12 ukene er, heller. Kjedelig om jeg skulle miste og jeg må gå gjennom de tolv ukene igjeeeeen! Haha. De er jo evig lange! Også frykter jeg egentlig at jeg er en uke kortere enn det jeg tror, så, blir spennende å se. Haha

Det samme tenker jeg angående hvor lange disse ukene er og hvor forferdelig det må være å starte "på nytt" om man mister.
Bortsett fra kvalm, sliten og sulten går det fint med meg, skal bestille time til kontroll denne uken og det gleder jeg meg til!

Back
Topp