..spireliten..
Forumet er livet
Har det helt tipp topp[emoji16][emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg hatt i dag.... [emoji85] lurer på om det er smitte eller Pia graviditeten.... bedre enn forstoppelse synes jeg da![]()
Nå er snart langhelgen ferdig..... [emoji24][emoji24][emoji24] buhuuuu
Hehe.....ja sant det..... hvorfor kunne ikke hele livet vært en eneste stor langhelg?Grusomt! Heldigvis langhelg neste helg også!
Ja takk det sammeGodt å høre vi er flere![]()
Hihi... på en måte litt frustrerende å skulle holde graviditeten hemmelig for andre i begynnelsen.... da kan man liksom ikke skylde på noe hvis man reagerer med mye følelser..... eller.... man kan jo fake mensenperiode da.... men ikke hele tidenBlir hissig for alt og ingenting jeg også[emoji85] [emoji85]
Jeg har det braFøler meg litt slapp, og veldig "støl" nederst i magen, og har til tider litt menslignende smerter. Føler meg uggen når jeg blir sulten. Er engstelig for SA da, sjekker papiret hver gang jeg er på do. Gleder meg til å dra til legen i morgen, hun har hatt troen på at jeg kan bli gravid hele prøveperioden, i motsetning til meg
Håper å få tidlig ul.
12 uker føles uendelig lenge btw, er bare 5+0 nå.
Går litt opp og ned. Vært litt småkvalm de siste dagene og syns det er litt kjedelig siden vi har besøk av mamma og pappa [emoji53] Glad jeg fortalte de det sånn at de skjønner hvorfor jeg trekker meg litt unna, og så hjelper de veldig til med både barn og hus.
I tillegg tenker jeg mye på om alt står bra til med den lille. Har første legetime på fredag og det blir spennende.
Enig. Har ikke vært helt forberedt på HVOR lange de 12 ukene er, heller. Kjedelig om jeg skulle miste og jeg må gå gjennom de tolv ukene igjeeeeen! Haha. De er jo evig lange! Også frykter jeg egentlig at jeg er en uke kortere enn det jeg tror, så, blir spennende å se. Haha
Hvor langt var du på vei igjen? Du er godt på vei, du? Hvis jeg husker riktig?