Mannen her går stille rundt, jeg freser visst ifølge han[emoji85]
Sambo sa det her om dagen han og "jeg går stille i dørene, blir jo nesten redd for deg" [emoji85][emoji23][emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her går stille rundt, jeg freser visst ifølge han[emoji85]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]Sambo sa det her om dagen han og "jeg går stille i dørene, blir jo nesten redd for deg" [emoji85][emoji23][emoji15]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Jaja, de får tåle litt.. er ikke så digg å være sliten,trøtt og uggen periodevis heller[emoji28] Heldigvis varer det bare max 9 mnd[emoji6] [emoji12]
Jepp[emoji6]Det tenker jeg også. De får tåle såpass.
Bortsett fra temperamentet, så har jeg det bra! Men er som en tikkende bombe om dagen, er ganske frustrerende!
Godt det er flere som er hormontroll for tiden[emoji23][emoji23] Jeg føler meg som en unge midt i trassalderen om dagene, og har flere ganger trampet i gulvet av irritasjon [emoji85][emoji23][emoji28] Men man kan jo ikke gjøre annet enn å le[emoji87]
Uffda, håper d går over kjapt[emoji8]Akkuratt nå nei! 2 dagen med diaré og føler meg helt ødelagt![]()
Hodet henger ikke heeeelt med i svingene for tiden 
Vanskelig å konsentrere seg.Jeg har det veldig fint!Har lite til ingen symptomer, så har litt vansker for å tro på at det er noe på gang med kroppen min. Glemmer fort at jeg er gravid. Glemmer forresten alt mulig, så om dårlig hukommelse er et symptom, så har jeg hvertfall det!
Hodet henger ikke heeeelt med i svingene for tiden
![]()
Jeg også glemmer alt hele tiden. Hvis jeg skal si noe til noen glemmer jeg nesten alltid underveis hva jeg skulle si haha
Ikke fullt så gøy at jeg er midt i siste innspurt med eksamener. Er vanligvis veldig skoleflink, og er nok litt over gjennomsnittet opptatt av å få toppkarakterer. Er en utrolig kjip følelse når en da kommer til eksamen og får TOTALT jernteppeEr ganske amper selv, mannen sier jeg er sur hele tiden Håpe det gir seg, ellers så blir det noen laange mnd'erGodt å høre vi er flere![]()
Akkuratt nå nei! 2 dagen med diaré og føler meg helt ødelagt![]()