Har du det bra?

Sambo sa det her om dagen han og "jeg går stille i dørene, blir jo nesten redd for deg" [emoji85][emoji23][emoji15]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jaja, de får tåle litt.. er ikke så digg å være sliten,trøtt og uggen periodevis heller[emoji28] Heldigvis varer det bare max 9 mnd[emoji6] [emoji12]

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jaja, de får tåle litt.. er ikke så digg å være sliten,trøtt og uggen periodevis heller[emoji28] Heldigvis varer det bare max 9 mnd[emoji6] [emoji12]

Det tenker jeg også. De får tåle såpass.

Godt det er flere som er hormontroll for tiden[emoji23][emoji23] Jeg føler meg som en unge midt i trassalderen om dagene, og har flere ganger trampet i gulvet av irritasjon [emoji85][emoji23][emoji28] Men man kan jo ikke gjøre annet enn å le[emoji87]

Bortsett fra temperamentet, så har jeg det bra! Men er som en tikkende bombe om dagen, er ganske frustrerende!

Godt å høre vi er flere da[emoji85][emoji36][emoji36][emoji23] Håper virkelig det avtar snart [emoji85]

Godt det er flere som er hormontroll for tiden[emoji23][emoji23] Jeg føler meg som en unge midt i trassalderen om dagene, og har flere ganger trampet i gulvet av irritasjon [emoji85][emoji23][emoji28] Men man kan jo ikke gjøre annet enn å le[emoji87]

Mitt største problem er at jeg har vanskelig for å innrømme at jeg er sur pga hormoner feks. Jeg blir også utrolig irritabel når jeg er sulten (til vanlig også), og da også har jeg vanskelig for å innrømme at det er fordi jeg er sulten at jeg er sur. Kjenner det er litt samme følelsen nå. Står heller på at jeg har rett med de sjuke tingene jeg kommer med. Hahaha

Akkuratt nå nei! 2 dagen med diaré og føler meg helt ødelagt :(

Jeg har det veldig fint! :) Har lite til ingen symptomer, så har litt vansker for å tro på at det er noe på gang med kroppen min. Glemmer fort at jeg er gravid. Glemmer forresten alt mulig, så om dårlig hukommelse er et symptom, så har jeg hvertfall det!:hilarious: Hodet henger ikke heeeelt med i svingene for tiden :wacky:

Har det fint, bortsett fra vondt i korsryggen og er så støl/stram i underlivet..
ja også er jeg generelt litt muggen, spesielt på mannen som ikke ser ut til å tenke så mye på graviditeten og den nye babyen, men sånn var det forrige gang også. Tok laaang tid før han liksom "var med" følelsesmessig på alt sammen!

Har det helt topp. Er bare 4+6 og har svært lite symptomer [emoji1] er litt stressa for at det kan skje en SA, mn prøver ikke å tenke for mye på det.

Er i fin form, men som sagt fra flere så går humøret i berg -og dalbane, spesielt blir jeg irritabel hvis jeg ikke får sove nok og hvis jeg er sulten.
Ellers blir jeg nok litt fortere sliten og jeg er så distre og sløv i hodet :joyful: Vanskelig å konsentrere seg.

Hvordan har du det?

(Nå så jeg at du har svart lenger oppe her) :)

Jeg har det veldig fint! :) Har lite til ingen symptomer, så har litt vansker for å tro på at det er noe på gang med kroppen min. Glemmer fort at jeg er gravid. Glemmer forresten alt mulig, så om dårlig hukommelse er et symptom, så har jeg hvertfall det!:hilarious: Hodet henger ikke heeeelt med i svingene for tiden :wacky:

Jeg også glemmer alt hele tiden. Hvis jeg skal si noe til noen glemmer jeg nesten alltid underveis hva jeg skulle si haha

Jeg også glemmer alt hele tiden. Hvis jeg skal si noe til noen glemmer jeg nesten alltid underveis hva jeg skulle si haha

Her også.. Mannen min "irriterer" seg noe voldsomt over dette :hilarious: Ikke fullt så gøy at jeg er midt i siste innspurt med eksamener. Er vanligvis veldig skoleflink, og er nok litt over gjennomsnittet opptatt av å få toppkarakterer. Er en utrolig kjip følelse når en da kommer til eksamen og får TOTALT jernteppe:( Jeg får skylde på graviditeten, så får jeg heller ta opp de som gikk verst en annen gang!

Har det helt fint. Slapper mer av nå da det bare er 17 dager til 12+0. Virker mer overkommelig nå desse 12 første ukene :)

Har det jo greit [emoji4] men syns blæra mi kunne hvert litt mer medgjørlig [emoji23] hormonene også, mannen syns jeg har merkelige reaksjoner på enkelte ting [emoji85] Kvalmen har kommet, men håper den ikke blir værre. Så alt i alt har jeg det egentlig ganske bra syns jeg [emoji6]

Back
Topp