Har du cravings?

Er ikke den koffeinfri colaen uten sukker? Mener den heter cola zero zero :hilarious:
Jo de har den også, men jeg drikker den vanlige bare uten koffein, blir skikkelig dårlig av kunstige søtningsmidler så den zero zero takler jeg ikke :p (men jeg bor i Spania da, vet ikke om de har den hjemme? Bare antok det)
 
Jo de har den også, men jeg drikker den vanlige bare uten koffein, blir skikkelig dårlig av kunstige søtningsmidler så den zero zero takler jeg ikke :p (men jeg bor i Spania da, vet ikke om de har den hjemme? Bare antok det)
Skjønner :D Jeg har bare lagt merke til den som er zero zero her! Som jeg har drukket litt av fordi jeg har prøvd å kutte koffein på kvelden i noen måneder for søvnen sin del. Så ble litt stressa for om jeg har dukket masse brus med sukker uten å være klar over det :hilarious:
 
Har ikke kick på noe annet enn at jeg synes iskald saft er syyykt digg.
Har noen sånne nei-greier da, f.eks. takler jeg ikke lukta av oppvaskmaskinen, verken ren eller skitten
Hva lukter en ren oppvaskmaskin? :laughing002


Ingen cravings enda men forrige gang gikk det i frukt, havregrøt og hveteboller. Gikk flere kilo frukt i uka den siste tiden :laughing002
 
Har sååå cravings på cola zero! Prøver å holde meg til en boks om dagen, men det er så vanskelig :hilarious: :p
 
Saftis! Det kan godt tenkes at jeg har ekstra lyst på det pga. varmen, men det er det eneste som frister om dagen.
 
Nei, mest kvalm/uvel. Men synes ikke pepsi max er så godt lenger, synes farris er bedre nå, spesielt i varmen.
Er nok litt det samme hos meg. Skulle nesten ønske at jeg hadde cravings på noe, for nå sliter jeg bare med å finne mat som frister.
 
Popkorn
 
Ingen cravings, men iste er veldig godt! Drikker det aldri til vanlig
 
Back
Topp