EnigJeg er helt lik! Pepsi Max er for søtt. Farris med bringebær eller mango smaker så mye bedre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigJeg er helt lik! Pepsi Max er for søtt. Farris med bringebær eller mango smaker så mye bedre.

Men jeg føler på en måte at det lindrer kvalmen litt, og tar bort den generelt ekle følelsen jeg har i munnen om dagen. I tillegg har jeg fått dilla på Cola MED SUKKER
Haha! Så det unner jeg meg faktisk ei lita 0,5-flaske av om dagen. Drikker ikke noen annen koffein, og sliter i å få i meg mat.Igår begynte jeg å gråte fordi vi ikke spiste der de hadde foccacia med grønn pesto ! Og jeg elsker lakris så det etes når det går !Ikke pesto og lakris sammen datenk det, det hadde vært en rar cravings!
Haha, har hørt om flere som har denne! Går en del grønne epler her også faktisk!Her går det kilovis med grønne epler om dagen - helst så sure som mulig![]()
Hahaha, samme her!Savner også mat! Men craver chocopops frokostblanding. Spist det hver dag siden jeg ble gravid nesten. Oh..
Men nå begynner det å gå over i havregryn, musli og melk! Takk gud![]()
Måtte stoppe etter at jeg oppdaget at jeg var på ukas tredje pakke chocopops, så nå har jeg ikke spist det på et par uker. Men det henger nok like mye sammen med at jeg har fått den generelle matlysten tilbake.