Har du cravings?

Jeg craver semulegrynsgrøt, pannekaker og vafler noe helt sykt om dagen! Mulig kroppen min har behov for noen stoffer som er i melk? Er laktoseintolerant, så får ikke i meg så mye melk til vanlig. Eller så er det bare fordi det er godt, og jeg føler jeg kan unne meg det om dagen :angelic:
 
Rart det, at mange - inkludert meg selv - får cravings på sure ting :hilarious: Men jeg føler på en måte at det lindrer kvalmen litt, og tar bort den generelt ekle følelsen jeg har i munnen om dagen. I tillegg har jeg fått dilla på Cola MED SUKKER:wtf: Haha! Så det unner jeg meg faktisk ei lita 0,5-flaske av om dagen. Drikker ikke noen annen koffein, og sliter i å få i meg mat.
 
Sykt cravings på fersk pasta med pesto og lakris :p :hilarious: bare synd de ikke har noen god ordentlig lakris her nede, så det blir med cravingsen...
 
Ikke pesto og lakris sammen da :hilarious: tenk det, det hadde vært en rar cravings!
Igår begynte jeg å gråte fordi vi ikke spiste der de hadde foccacia med grønn pesto ! Og jeg elsker lakris så det etes når det går ! :p haha
 
  • Haha
Reactions: Ch8
Eneste som har vart en stund er polarbrød med smør og hvitost. Ellers får jeg plutselig lyst på noe, og da må jeg ha det, helst med en gang :smiley-ashamed004
 
Fortsatt lyst på lakris, spekemat og alt jeg ikke bør spise. Så spiser godt med bær for tiden, for det er også digg. Men spyr av alt da, selvfølgelig.
 
Føler jeg har en ny hver dag :knegg:

I dag måtte jeg dra på meny å kjøpe sitronkake av alle ting, mens i går feks ville jeg ha kokt potet med salt på haha

Spennende å se hva morgendagen bringer
 
Sjokolademelk eneste som holder kvalmen i sjakk
 
Mitt største problem er ikke cravings (har gått en uke nå på en 80% taco-basert diett, helt himmelsk), men at alt annet er umulig å spise! Pleide å kunne spise så og si alt; nå kan jeg ikke tenke på eggerøre uten å bli kvalm. Til perspektiv pleide jeg å kjøpe 36 egg hver eneste uke, til bare oss to, og tror jeg spiste mesteparten. Nå kan jeg ha seks egg igjen på handledagen, og tenke at dette holder nok en stund til. Savner maaaat.
 
Craver generelt friske ting, frukt er på toppen om dagen, spesielt sånne søte sprø røde druer ❤️ og frukt og bær dyppet i sjokolade :rolleyes: Og sushi er ny denne uka, sykelig lyst på sushi:D
 
Savner også mat! Men craver chocopops frokostblanding. Spist det hver dag siden jeg ble gravid nesten. Oh..o_O
Men nå begynner det å gå over i havregryn, musli og melk! Takk gud:hilarious:
Hahaha, samme her! :laughing002 Måtte stoppe etter at jeg oppdaget at jeg var på ukas tredje pakke chocopops, så nå har jeg ikke spist det på et par uker. Men det henger nok like mye sammen med at jeg har fått den generelle matlysten tilbake.
 
Back
Topp