Har du bytta til sportsvogn?

Jeg synes hun siger sånn i den. Her satt hun utmerket i tripp trappen da hun var 5 mnd, og nå sitter hun over lengre tid alene også, men i baggen siger hun. Derfor er vi ikke superfornøyd, men siden hun sover ute på dagtid ønsker vi å vente så lenge som mulig med å bytte :)
Ja, det er fordeler og ulemper med begge. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken vogn jeg skal ta med på ferie.. :rolleyes:

Ååh.. nå ble jeg så usikker på om jeg skal ta med bag eller ikke. Se hvor liten hun er da. :( Noen som vet om det er plass til emmaljunga edge (med bag) i prampack?

a848b026df130190f0ef2e8de9d0c42e

Var veldig fornøyd da.. :) Helt til jeg strammet selene. :p
Plass til alt :p Hatt tvillingvogn med til syden jeg. :rolleyes:

Vi byttet til sportsdel i dag etter at han ved et par anledninger har vært nær ved å klatre ut av bagen, som dessuten er ca tre cm fra å bli for liten. Han liker sportsdelen godt, men vil fremdeles sitte mer oppreist. Der kan vi variere mellom sittende og liggesittende, og så langt har vi ikke satt ham helt opp. Vi har en bogaboo buffalo, men høst-/vårpose som holder ham relativt varm. Ellers hadde vi på lue med hals, ett lag med bomull innerst og ulldress utenpå, pluss ullsokker. Det var ganske varmt i dag, da. Ville nok tatt på ham jakke om det var minusgrader. Ellers finnes det en vinterpose vi kommer til å kjøpe neste vinter :)

Ååh.. nå ble jeg så usikker på om jeg skal ta med bag eller ikke. Se hvor liten hun er da. :( Noen som vet om det er plass til emmaljunga edge (med bag) i prampack?

a848b026df130190f0ef2e8de9d0c42e

Var veldig fornøyd da.. :) Helt til jeg strammet selene. :p

Null problem med bagen i prampack bare ta av kalesjen og ha den oppi bagen så får den ikke trykk når du stramme til...

Jeg måtte bytte til sportsvogn på torsdag. Gikk rundt på et senter på onsdag, og lille satt seg opp i bagdelen, og nektet å legge seg ned igjen under hele turen:p så valget var enkelt når vi skulle reise til Oslo på torsdag, sportsvogna måtte tas i bruk :)

Jeg måtte bytte til sportsvogn på torsdag. Gikk rundt på et senter på onsdag, og lille satt seg opp i bagdelen, og nektet å legge seg ned igjen under hele turen:p så valget var enkelt når vi skulle reise til Oslo på torsdag, sportsvogna måtte tas i bruk :)
Ja, nå har vi brukt sportsvogn hele uka. Går kjempefint! Om ryggen er for langt ned så lener hun seg på albuene.. haha.

Her testet vi sportsdelen i dag. Har hele uken protestert voldsomt når jeg har lagt han nedi, og han har snudd seg hver gang og delvis krabbet ut av posen. Satt veldig fint i sportsdelen altså, og så ut til å trives også. Spent på hvordan det blir med soving da, for han holdt seg våken 2t lengre enn han pleier da vi trillet den på kjøpesenteret i dag. Men ikke rart det er spennende å holde seg våken da :)

Her testet vi sportsdelen i dag. Har hele uken protestert voldsomt når jeg har lagt han nedi, og han har snudd seg hver gang og delvis krabbet ut av posen. Satt veldig fint i sportsdelen altså, og så ut til å trives også. Spent på hvordan det blir med soving da, for han holdt seg våken 2t lengre enn han pleier da vi trillet den på kjøpesenteret i dag. Men ikke rart det er spennende å holde seg våken da :)
Ja, jeg vet. Frøkna her gjør alt for å holde øynene oppe, men de glipper tilslutt. ;) Legger henne ned når jeg ser hun blunker kraftig.. hehe. Hun sover veldig godt i den. Men må ha på litt mer klær. Merker at det blir litt kjøligere uten bag.

Jeg tviholder på bagen så lenge jeg kan, mer baby da syns jeg siden dette er siste baby i hus, hehe.. Men hun trives enda der men har mountain buggy og den er liten, så må nok bytte om en mnd tid.

Back
Topp