Har du bytta til sportsvogn?

Har ikke prøvd selv, men skryter ikke prampack av at det er plass til alt annet enn tvllingvogner?

Men du, hun ønsker seg en sele av denne eller lignende type ;): http://www.barnashus.no/babytravel-gasele-vognsele-sort-11559.html#tab-button-reviews
De har bånd til begge sidene av vognen, så det blir en helt annen bevegelsesfrihet. Da kan hun sitte framoverlent etterhvert. Sikkert ikke trygt i 3-hjuling, men emmaljunga er stødige vogner. :)
Ja, det var lurt. :D Takk for tips! De selene som er i vogna er jo helt blææ.

Ja, det var lurt. :D Takk for tips! De selene som er i vogna er jo helt blææ.
De selene som hører til vognen er bare for rolige og passive barn som liker å hvile seg bakover tror jeg. :p Ser ikke ut som om din er den typen.:p Storebror her nektet å kjøre vogn før han fikk seler han kunne røre seg med, noen barn vil opp og se verden.:) (Mens storesøster lå fornøyd i bagen til hun var 12 mnd, barn er veldig forskjellige.)

De selene som hører til vognen er bare for rolige og passive barn som liker å hvile seg bakover tror jeg. :p Ser ikke ut som om din er den typen.:p Storebror her nektet å kjøre vogn før han fikk seler han kunne røre seg med, noen barn vil opp og se verden.:) (Mens storesøster lå fornøyd i bagen til hun var 12 mnd, barn er veldig forskjellige.)
Det er helt riktig. Hun er ikke spesielt passiv. ;) Kålmarken ligger kun på rygg når hun sover.

Det er helt riktig. Hun er ikke spesielt passiv. ;) Kålmarken ligger kun på rygg når hun sover.

Disse to frøknene skulle hatt en playdate, de høres veldig like ut :P

Ååh.. nå ble jeg så usikker på om jeg skal ta med bag eller ikke. Se hvor liten hun er da. :( Noen som vet om det er plass til emmaljunga edge (med bag) i prampack?

a848b026df130190f0ef2e8de9d0c42e

Var veldig fornøyd da.. :) Helt til jeg strammet selene. :p
Vi har også denne vogna, og er helt enig; lille ser så utrolig liten ut oppi der :p men han ligger å tar sit-ups i bagdelen.. problemet er bare at han også skal gjerne lene seg godt framover i sportsdelen, vil ikke ligge bakoverlent..

Det er sant :) Jeg har lekematte og nespressomaskin :P
Hehe. Da er vi to! :p
Men seriøst.. jeg tar gjerne en trilletur på mine gamle trakter en dag når jeg er tilbake fra ferie. :) Jeg krysser fingre for at vi snart ser hestehov. Det hadde vært deilig.

Vi har også denne vogna, og er helt enig; lille ser så utrolig liten ut oppi der :p men han ligger å tar sit-ups i bagdelen.. problemet er bare at han også skal gjerne lene seg godt framover i sportsdelen, vil ikke ligge bakoverlent..
Det hjalp litt når jeg løftet den bøylen helt tilbake. Da lener hun seg ikke så mye framover. Og nå må jeg ha nye seler. Har allerede tatt bort disse. ;)

Hehe. Da er vi to! :p
Men seriøst.. jeg tar gjerne en trilletur på mine gamle trakter en dag når jeg er tilbake fra ferie. :) Jeg krysser fingre for at vi snart ser hestehov. Det hadde vært deilig.

:) Det hadde vært koselig! Trillet i dag, skikkelig vårfølelse. Og utrolig koselig da vi møtte på Kværnerdalen barnehage på tur, så for meg lillefrøkna til neste år :Heartpink

:) Det hadde vært koselig! Trillet i dag, skikkelig vårfølelse. Og utrolig koselig da vi møtte på Kværnerdalen barnehage på tur, så for meg lillefrøkna til neste år :Heartpink
Jeg møter stadig barnehager på tur og jeg tar meg i å observere om de voksne følger med og tar vare på de minste... hahaha. *Aaaaaangst* :p
Helt teit.. jeg er selv utdannet barne- og ungdomsarbeider og hadde halve studietiden i barnehage. Jeg lo og ristet på hodet av sånne mammaer som meg! :p

Vi har simo vogn. Gutten vår er i sportsdelen alt. Pga det samme som du sier. Han vil sitte og sitter selv nå. Imponerte hs stort han er også en stor gutt så for å få plass til voksipose og ungen skiftet vi han har da bare på seg en tykk jakke, lue og votter. Bruker ikke vanlig voksi men Buzz, den er kjempe varm.

Ser ut som det er sånn vi gjorde det, men synes bare de gled tilbake. Da får vi forsøke igjen. Tusen takk!! :)
sniker fra juli :) Vi har enda ikke byttet til sportsdel, men har emmaljunga edge så vi løfter opp ryggen når hun er våken. Første gangen måtte vi ta den ut av det svarte nettet da det var i veien hos oss. Hvis du skjønner :P

Bruker fortsatt bagen her, og håper vi kan bruke den så lenge som mulig. Synes det er veldig greit å bruke bagen mtp at den er så lun og fin når det er kaldt. Så håper jeg vi slipper unna med lett bekledning i voksiposen når den tid kommer, er jo ikke lenge til vår :) Er ihvertfall god plass foreløpig, så handler mest om når mini ikke er tålmodig nok lenger. Har begynt å snu seg på magen og forsøke å titte ut, så spørs hvor lenge det går :p

Ååh.. nå ble jeg så usikker på om jeg skal ta med bag eller ikke. Se hvor liten hun er da. :( Noen som vet om det er plass til emmaljunga edge (med bag) i prampack?

a848b026df130190f0ef2e8de9d0c42e

Var veldig fornøyd da.. :) Helt til jeg strammet selene. :p

Det er plass. Jeg fikk det. Pakk flat bagen, ta av kalesja og hjula. :D

Har foreløpig ei som stortrives i vogna våken som sovende! Har multix baggen til tfk så tar opp ryggen når hun er våken. Men i emmaljungaen så pleier hun bare å ligge ☺️

sniker fra juli :) Vi har enda ikke byttet til sportsdel, men har emmaljunga edge så vi løfter opp ryggen når hun er våken. Første gangen måtte vi ta den ut av det svarte nettet da det var i veien hos oss. Hvis du skjønner :p

Oi, må sjekke om det er nett der eller ikke..får sjekke i morgen.. Bare husker ikke at jeg så det...

Oi, må sjekke om det er nett der eller ikke..får sjekke i morgen.. Bare husker ikke at jeg så det...
Samme her.. nettet var i veien. Nå bare drar jeg ryggen opp og den fester seg selv. Rugger litt, så legger den seg ned igjen.

sniker fra juli :) Vi har enda ikke byttet til sportsdel, men har emmaljunga edge så vi løfter opp ryggen når hun er våken. Første gangen måtte vi ta den ut av det svarte nettet da det var i veien hos oss. Hvis du skjønner :P
Jeg syns ikke hun sitter så godt i bagen. Uansett må jeg ha sele på henne, fordi hun er stadig på vei ut av den bagen når jeg setter opp ryggen. :p

Jeg syns ikke hun sitter så godt i bagen. Uansett må jeg ha sele på henne, fordi hun er stadig på vei ut av den bagen når jeg setter opp ryggen. :p
Jeg synes hun siger sånn i den. Her satt hun utmerket i tripp trappen da hun var 5 mnd, og nå sitter hun over lengre tid alene også, men i baggen siger hun. Derfor er vi ikke superfornøyd, men siden hun sover ute på dagtid ønsker vi å vente så lenge som mulig med å bytte :)

Back
Topp