Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker bag enda, men setter opp ryggplata når vi er ute på tur og hun er våken.
Har på henne strikket jakke og bukse i ull, og lue med hals. Pluss votter så klart
Så du kan gjerne ha på en ekstra dress ettersom sportsdelen er mere åpen enn bagdelen.
Ja, hun sitter fint. Ingen problemer i tripp-trapp stolen heller. Hun blir illsint når hun må ligge i bagen. Vi reiser til Spania neste uke og da gidder jeg ikke drasse med bag, så vil teste ut nå. (Trenger ikke bobledress der da.. )Oi, har hun allerede begynt å sitte? Vi kommer nok til å bruke bagen i flere måneder enda da hun knapt nok har begynt å rulle runddt av seg selv
Vi drar også opp ryggplata i bag, men syns ikke hun sitter så bra da. Tester seler i sportsdel her, men syns de bare er i veien.. Klumpete og rart. Dessuten må de jo tas av/løses opp når hun legges ned. Blææ.. blir ikke klok på dette her.Kan du ta bilde av hvordan det ser ut når du fester ryggplata. Ser vi har sånn på vår vogn også, men ser ikke hvordan jeg skal feste den.
Har forsøkt sportsvogn en gang, men synes hun bare skled nedover. Hadde ikke seler på da.
Kan du ta bilde av hvordan det ser ut når du fester ryggplata. Ser vi har sånn på vår vogn også, men ser ikke hvordan jeg skal feste den.
Har forsøkt sportsvogn en gang, men synes hun bare skled nedover. Hadde ikke seler på da.
Hvilken vogn har du?
Dette er på emmaljunga sine, plastplate. kan ta bilde om det er samme merke
Vis vedlegget 163140Vis vedlegget 163141Vis vedlegget 163142
Du trykker bak de plastbitene, så stoppe de i isoporen, eventuelt helt bak til metallstanga
Må trykke de langt nok bak slik de stopperSer ut som det er sånn vi gjorde det, men synes bare de gled tilbake. Da får vi forsøke igjen. Tusen takk!!
Bruker newborn sete i tripptrapp stolen enda, var bare 2990g da hun ble født og har nettopp tippet 6kg nå, så lita jente her enda!Ja, hun sitter fint. Ingen problemer i tripp-trapp stolen heller. Hun blir illsint når hun må ligge i bagen. Vi reiser til Spania neste uke og da gidder jeg ikke drasse med bag, så vil teste ut nå. (Trenger ikke bobledress der da.. )
Har ikke prøvd selv, men skryter ikke prampack av at det er plass til alt annet enn tvllingvogner?Ååh.. nå ble jeg så usikker på om jeg skal ta med bag eller ikke. Se hvor liten hun er da. Noen som vet om det er plass til emmaljunga edge (med bag) i prampack?
Var veldig fornøyd da.. Helt til jeg strammet selene.