Har du begynt å kjenne bevegelse?

Bra det ikke er bare jeg som gruer meg til slutten…. i begynnelsen når folk her på forumet skrev de gledet seg til spark, tenkte jeg bare «jammen det er jo så ubehagelig og vondt og man blir kvalm osv»:dead:
Men etter de par gangene jeg troooor jeg har kjent bevegelse, husker jeg jo hvor koselig det var i begynnelsen. :Heartred:Heartred:Heartred Før babyen er så stor at man ikke har plass i sin egen kropp mere:hilarious:
Nå er ert kjempe koselig <3 håper bare denne blir like stor og sterk som storesøster :bag: for gruer meg til siste trimester som fy xD kjørte bil i 2 timer i går og hadde masse små spark hele vegen <3 umulig å ta feil av <3 men siste trimester og vondt kan ta seg en veldig lang tur på en kort brygge xD
 
15+5 og kjenner ikke en drit :sorry: :smiley-ashamed004 Kjente det ikke før uke 20 med første til tross for morkake på bakre vegg. Så får vel bare sitte her å nøye meg med bevegelser fra tarm enn så lenge:shy:
Samme her :dead:
 
Tror kanskje jeg kjente noe for første gang i går (14+1). Lå på sofaen, og plutselig var det som en mark som drev og bevegde seg inni magen min. På et spesifikt punkt. Kilte skikkelig. Kilte i noen sekunder, også pause i noen sekunder, og sånn holdt det på i sikkert 1-2 minutter.
 
Jeg er 19+1, har ikke kjent annet enn min egen puls og nesten som konstante eggløsningssmerter på høyre side. Noen som vet hva dette er?
 
:happy090Leste i helsekortet fra 2018 at jeg kjente bevegelse første gang i uke 22 :smiley-ashamed004 Så det er en trøst at det er mye som er normalt her
Det er en liten trøst:angelic: Vi får smøre oss med tålmodighet:happy090
 
Jeg er 15+5 og har ikke kjent noe helt sikkert enda. Noen ganger tror jeg at jeg kjenner noe, men klarer ikke skille på om det er luft eller babylaughing6

I mitt første svangerskap kjente jeg ikke noe før rundt uke 23, så smører meg med tålmodighet:)
 
18+5 og våkner midt på natta av en aktiv mageboer. Stråler nedover føttene når hen bestemmer seg for å sparke mot ryggen :hilarious:
Kjenner ikke så godt utpå magen enda, så jeg venter med å få samboer til å kjenne da det sikkert blir en skuffelse om det bare er jeg som kjenner all romlingen og hjulkastene som lille skaper :joyful:
2 gangs forresten :happy:
 
Begynte å kjenne spark og dunk daglig på 17+6. :Heartpink 18+1 kjentes det utenpå også, så nå skjønner også samboer litt mer av hva som foregår :hilarious: Gikk fra null til hundre på noen dager! Morkaka på fremrevegg (og nå litt foran), men tydelig at den er på høyre side!
 
Så forskjellig det er fra person til person. Herlig å lese deres koselige poster :love017

18+5, men kjenner ikke noe enda.
Venter i spenning :smiley-bounce012
 
Når jeg først kjente det første sparket! For det var ett sjikkelig spark! (17+6 morkake forran) så ble de bare tydeligere for hver dag og mer bevegelse også. Kjente det også raskt utenpå selv om jeg har en del polstring :wacky: Siden den dagen jeg kjente det skikkelig har jeg kjent bevegelser hver dag. Ikke altid like tydlig, noen ganger full rulle. Andre ganger bare små dytt:Heartpink
 
Back
Topp