Har du begynt å kjenne bevegelse?

19+4 i dag og kjenner litt liv hver dag nå (kjent hver dag i ca 1 uke) blir og sterkere så kjenner av og til på utsiden :Heartblue
 
17+2 i dag, og er ganske sikker på at det er bevegelser jeg har kjent en god del av de siste fire-ish dagene. Har nok kjent noe før også, men da har det vært mye sjeldnere og mindre av gangen, så da har jeg ikke vært sikker. Men nå føles det veldig som en baby som turner rundt i magen.
 
Nå vises det faktisk på ut siden av magen når det sparkes på det hardeste :love7
Så gøy! Det har det begynt å gjøre her også nå, selv om det ikke er ofte/lenge nok til at den kommende far rekker å se det ennå:yuck: Han har forsåvidt ikke rukket å kjenne sparka ennå heller, for så fort han skal kjenne så stopper/flytter mini seg:hilarious:
 
Har en morkake bakre vegg og en fremre vegg, og den med bakre vegg kjenner jeg mye. Andre kjenner jeg mindre
 
Så gøy! Det har det begynt å gjøre her også nå, selv om det ikke er ofte/lenge nok til at den kommende far rekker å se det ennå:yuck: Han har forsåvidt ikke rukket å kjenne sparka ennå heller, for så fort han skal kjenne så stopper/flytter mini seg:hilarious:
Er det ikke typisk da :hilarious: svigermor fikk kjenne spark før samboeren her. Hjelper jo ikke at han har tålmodighet lik 0, han gir opp etter 10 sek:hilarious:
 
Så gøy! Det har det begynt å gjøre her også nå, selv om det ikke er ofte/lenge nok til at den kommende far rekker å se det ennå:yuck: Han har forsåvidt ikke rukket å kjenne sparka ennå heller, for så fort han skal kjenne så stopper/flytter mini seg:hilarious:
Samme her! 21 uker i dag. Gubben har bare kjent det en gang hittil, fordi det stopper hver gang han skal kjenne på magen :D
 
Førstegangsgravid her i uke 18+2. Tror jeg har kjent noe nå og da, men ikke noe fast mønster her enda. Har kjent bobler som sprekker et par ganger og noe som stryker på innsiden ❤️ har ultralyd neste uke, så jeg gleder meg til å se hvor mye den faktisk rører på seg ❤️
 
Bare i tilfelle noen skulle oppleve det samme.

Forrige uke var det lite bevegelse, og jeg ble naturligvis veldig bekymret. Fikk fremskyndet time hos jordmor og alt var heldigvis bra.

Det er visst vanlig å oppleve mindre bevegelse hvis fosteret for eksempel har snudd litt på seg og sparker mot ryggen i stedet for magen.

Var litt vanskelig for jordmor å finne hjerteslagene med doppler, men hun klarte det til slutt. Fosteret hadde bare gjemt seg litt godt inni der :smiley-ashamed004
 
Bjynt og kjenne forskjell på fot og arm nå det er litt morsomt :Heartblue får små stryk innimellom som er arm og ganske kraftige spark fra fot :Heartblue og hikke hadde nesten glemt hvor rart det er og kjenne at han hikker :Heartblue
 
Bjynt og kjenne forskjell på fot og arm nå det er litt morsomt :Heartblue får små stryk innimellom som er arm og ganske kraftige spark fra fot :Heartblue og hikke hadde nesten glemt hvor rart det er og kjenne at han hikker :Heartblue
Åhhh, så koselig! :Heartred Hvor langt er du på vei nå? :)
Tror jeg kjenner forskjell på fot og arm jeg også :love7
 
Åhhh, så koselig! :Heartred Hvor langt er du på vei nå? :)
Tror jeg kjenner forskjell på fot og arm jeg også :love7
23+3 i dag og har morkaken på fremre vegg men ganske høyt oppe så det tok litt lengre tid denne gangen før jeg kunne kjenne forskjell :Heartblue hikken er nesten de morsomste for det kjennes som hele bekkenet rister :laughing002
 
Syns jeg kjenner så lite :bored: 22+0 i dag

Er det jeg som er for aktiv/har for hektisk liv?
 
Syns jeg kjenner så lite :bored: 22+0 i dag

Er det jeg som er for aktiv/har for hektisk liv?
Er ikke unormalt, er enda såpass tidlig at babyen har enda god plass i livmoren. :)
Men om du ønsker å sjekke på baby så kan du spise og drikk litt, legg deg ned i 60 minutter å se om det ikke blir litt liv i magen ;)
 
Back
Topp