Har du begynt å få noe cravings?

Jeg som trodde at jeg var rar med vannmelon, men leser at er jo mange som har den:wtf:;)jeg bare mååååå ha det, og blir lei meg om mannen har glemt å kjøpe eller at allerede spiste det opp tidligere på dagen.. men jeg har slitt/sliter veldig med kvalme, så frem til nå har jeg gått ned i vekt og vet at det ikke er bra.. men begynner bli bedre nå :D:rolleyes: dette innlegget ble langt, beklager:woot:

Trur det er vanligere enn man tror og gå ned i vekt i starten...eg har gjort det i 2 av 3 svangerskap...første gangen var eg syltynn i utgangspunktet, men babyen tok det den trengte og hadde det fint heile veien:happy: Har gått ned 4 kilo til nå(10+2) men denne gangen har eg litt ekstra å ta av:hilarious:

Tusen takk for svar. Det ble jeg veldig lettet å høre:happy093.:hug003 ikke så lett når er min første gang. :laughing005 jeg er uke 10 imorgen :love017 eller da er jeg vel i uke 11 egentlig? Men fullgåtte 10 uker. :schocked028 ikke så lett å skjønne meg helt på de tallene.. :sick006 kvalmen begynner heldigvis å bli litt bedre noen dager. Men begynt å kjenne det godt bak nå vet ikke om er bekkenet eller halebeinet? :laughing025noen tips der?​

Ser mange nevner Farris, og det bare MÅ jeg ha, og det må være med lime. Og jordbær, appelsin, knekkebrød med brunost, smoothie... og vårruller:) Men bare tale-away vårruller, og ikke de fra butikken:stop:

Back
Topp