Har du begynt å få noe cravings?

Agurk, isbiter, sitronvann, vannmelon og den nye "Nude"-isen med jordbær:Heartred Det er det eneste som går ned nå..

Dytter denne tråden opp da det er nok flere som begynner å få de skikkelige cravingsene nå:hilarious: Her MÅ jeg ha vannmelon, epler, daimsjokolade og coco pops i hus til enhver tid:hilarious: Og samboer har fått streng beskjed om å ikke røre noe av det.

Fine rundstykker, ananas juice

Må ha iste-saft! Vann går dårlig
Vannmelon og knekkebrød med hvitost inntas hver dag.
Ellers så har jeg veldig lyst på fiskemat som fiskegrateng, fiskepinner, fiskekaker osv.
Sist graviditet ville jeg ha sure godteri og melk, kjenner ikke noe til det enda :laughing002

Ingenting! Men har skikkelig avsmak på alt søtt, blir helt kvalm av tanken på sjokolade, og smaken av vanilje :hungover: kaffelukt er aller værst for meg. Blir spennende å se om jeg får noen cravings etterhvert! :rolleyes:

Ingenting! Men har skikkelig avsmak på alt søtt, blir helt kvalm av tanken på sjokolade, og smaken av vanilje :hungover: kaffelukt er aller værst for meg. Blir spennende å se om jeg får noen cravings etterhvert! :rolleyes:
Avsmak på søtt har jeg også! Jeg er en skikkelig smågodt-elsker, men nå brekker jeg meg av tanken :yuck:

Varierer fra dag til dag:p

Ååå fy... kaffelukt:nailbiting::hungover::hungover::hungover: blir dårlig bare av tanken!!! Fysjameg!!!!

Jeg som trodde at jeg var rar med vannmelon, men leser at er jo mange som har den:wtf:;)jeg bare mååååå ha det, og blir lei meg om mannen har glemt å kjøpe eller at allerede spiste det opp tidligere på dagen.. men jeg har slitt/sliter veldig med kvalme, så frem til nå har jeg gått ned i vekt og vet at det ikke er bra.. men begynner bli bedre nå :D:rolleyes: dette innlegget ble langt, beklager:woot:

Har egentlig ingen cravings…men stekt kjøtt:wtf: sambo som er så glad i det:hilarious::hilarious::hilarious:sliter også med pommes frites og fløtegratinerte poteter…
Men, jeg må ha drops i huset:wideyed:

Her går det fremdeles i Farris :hilarious: Og smoothie. Har ikke hatt noe matlyst denne gang, forrige svangerskap hadde jeg bsre lyst på drittmat hele tiden :p

Mine cravings endrer seg fra dag til dag. Klarer bare spise det jeg har veldig lyst på:p

Klarer ikke å spise særlig mye pga kvalme, men drikker en del appelsin juice da ❤️

Back
Topp