Har du begynt å få noe cravings?

Smoothie! Jeg hadde en "utflukt" for noen dager siden ned til senteret, og ble ikke uventet ekstremt kvalm. Plutselig bare kjente jeg at jeg MÅTTE ha smoothie, fikk kjøpt meg det og kvalmen forsvant nesten helt! (Jeg drikker ikke smoothie til vanlig :hilarious:)

Spiser kneip rundstykke med banan og drikker en liten boks sjokomelk hver dag til frokost:oops:

Ingen spesielle cravings ennå, bortsett fra akkurat i dag tidlig, jeg bare måtte ha en brødskive med honning, som jeg ellers ikke spiser :hilarious:

Jeg bare mååå ha reker :wacky: Spiste en hel boks med reker i lake da jeg ikke fant ferske reker. Det hadde jeg nok spydd av til vanlig, men smakte utmerket nå!

Jeg pleier ikke få cravings men hatmat under graviditetene mine :rolleyes: men førstemann orker jeg ikke tanken på noe som var tomatbasert, som bolognese, tomatsaus, ratatouille osv. eller sjokolade/karamell. Ble helt grønn bare av å bli tilbudt! Forrige gang tålte jeg ikke tanken på melkebasert mat, som grøt, hvit saus osv :p jo vent! En ting spiste jeg en del sist svangerskap! Dere vet sånn kjip tacosalat som man kjøper ferdig på butikken o_O sånn hvor man blander tre deler selv. Blir spennende å se neste gang! Har en teori om at det jeg spiste rett før kvalmen kicka inn er det som blir svangerskapets harmat :p

Jeg tenker på pizza HVER DAG, flere ganger om dagen. Hadde det sist gang, og det ble mye pizza for å si det sånn. Ganske utrolig at jeg ikke gikk opp noe mer enn det babyen og alt som hører til gir:hilarious:

Merker at jeg har mer lyst på salt mat. Nå fikk jeg akutt lyst på sjokolademelk etter at noen nevnte det over her.

Loff med banan og ristet brød med leverpostei. Ikke hvilken som helst, bare den runde gule ;)

Fanta zero og sjokolade. Håper sjokoladen gir seg, gikk opp 32 kg forrige svangerskap, og 10 av de sitter enda. Kan rett og slett ikke gå opp like mye denne gangen. Prøver å være streng med hva jeg putter i munnen, men viljestyrken er på bånn

Spiser mye brødskive med skinkeost og kokt skinke med majones og har egentlig veldig lyst på smørgåsterte:joyful:

Back
Topp