Har du begynt å få noe cravings?

HåpeSpire

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Her går det i ekstreme mengder med Farris om dagen. Med førstemann var det Mr Lee nudler, men det får jeg altså ikke i meg denne gang :yuck:

Solo super!:hilarious::Heartred Har aldri kjøpt det før, men de siste dagene har det vært det eneste som frister å drikke..

Alt med karbohydrater egentlig og sjokolademelk!

men ellers null søtsug :bored:

Jeg har også mistet søtsuget :wideyed: Og jeg eeeelsker sjokolade og søtt til vanlig :hungry:

samme her. Har meir lyst på frukt :D

ellers har jeg ikke noe spesielt, men ekstrem matlyst om dagen. Kvalmen har enda ikke komt, så alt jeg kommer over har jeg lyst på :)

Konstant lyst på kyllingsalat, så det går store mengder:p Håper det varer, forrige svangerskap gikk det mye donuts:hilarious::hilarious:

Jeg har mistet søtsuget helt, og det er sykt - for jeg er tidenes sjokoman! Nå frister ikke sjokolade bittelitt engang. De første dagene etter positiv test var jeg skrubbsulten og spiste hele tiden, nå er jeg kvalm og uggen - ingenting frister. Eller, dvs. sitronvann, isbiter eller biola med granateplesmak går ned.

All typer frukt. Spesielt jordbær, men spiser like godt banan, melon, nektariner, osv :p
Og salt mat, spesielt spekeskinke har jeg hatt lyst på hver dag i en uke! Håper jeg får lagt det fra meg på et tidspunkt, blir lenge å ha lyst på spekeskinke helt til januar :hilarious:

Elsker normalt sett sjokolade, men nå har jeg ikke særlig lyst på, og om jeg får lyst på, spiser jeg bare bittelitt før jeg blir uggen og ikke vil ha mer.

Isvann og agurk av alle ting. Håper det holder seg til slike sunne ting :cat:

Back
Topp