Har du barn fra før?

Har 3 gutter, 2 født via akuttkeisersnitt og 1 planlagt keisersnitt (MYE bedre opplevelse enn akutt keisersnitt). Skulle så gjerne hatt en jente, men blir uansett siste barn.
 
Absolutt lov å krysse fingrene! Jeg har tidlig UL/NIPT test pga alder (37) i uke 12, men de kan vel neppe se kjønnet da. Skal klare å vente til OUL, er jo litt spennende denne tiden man ikke vet også! Da kan det jo være begge deler :p Har faktisk kjøpt et plagg i rosa allerede. Får bli en barselgave til noen andre hvis jeg ikke får bruk for den selv :p blir ikke nr.5 her for å si det sånn :angelic:
De så kjønnet på mitt barn i uke 12 her i Belgia som stemte med NIPT test resultatet, mens på ul i Norge sa de at de i uke 12 at de ikke kunne se kjønnet!?
I Belgia hadde de ikke problem med å se det. Fikk forresten UL bildet fra uke 12 med min eldste og kunne faktisk selv se hvilket kjønn det var, haha.
 
De så kjønnet på mitt barn i uke 12 her i Belgia som stemte med NIPT test resultatet, mens på ul i Norge sa de at de i uke 12 at de ikke kunne se kjønnet!?
I Belgia hadde de ikke problem med å se det. Fikk forresten UL bildet fra uke 12 med min eldste og kunne faktisk selv se hvilket kjønn det var, haha.
Tror de er litt strenge i Norge på det der i forhold til at enkelte kunne finne på å ta abort ved "feil" kjønn enn de ønsket. Derfor de ikke opplyser om det i forhold til blodprøver heller. Det kan man jo få f.eks i Danmark.
 
Jeg har en treåring. Gleder meg til å begynne å ta fram babytingene etter henne ❤
 
Back
Topp