Åå, det er deilig da! Skjønner at det er kjipt å ikke ha den muligheten nåDer jeg fødte første får alle enerom, så litt trist å skulle føde en annen plass denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, det er deilig da! Skjønner at det er kjipt å ikke ha den muligheten nåDer jeg fødte første får alle enerom, så litt trist å skulle føde en annen plass denne gangen
De så kjønnet på mitt barn i uke 12 her i Belgia som stemte med NIPT test resultatet, mens på ul i Norge sa de at de i uke 12 at de ikke kunne se kjønnet!?Absolutt lov å krysse fingrene! Jeg har tidlig UL/NIPT test pga alder (37) i uke 12, men de kan vel neppe se kjønnet da. Skal klare å vente til OUL, er jo litt spennende denne tiden man ikke vet også! Da kan det jo være begge deler Har faktisk kjøpt et plagg i rosa allerede. Får bli en barselgave til noen andre hvis jeg ikke får bruk for den selv blir ikke nr.5 her for å si det sånn
Tror de er litt strenge i Norge på det der i forhold til at enkelte kunne finne på å ta abort ved "feil" kjønn enn de ønsket. Derfor de ikke opplyser om det i forhold til blodprøver heller. Det kan man jo få f.eks i Danmark.De så kjønnet på mitt barn i uke 12 her i Belgia som stemte med NIPT test resultatet, mens på ul i Norge sa de at de i uke 12 at de ikke kunne se kjønnet!?
I Belgia hadde de ikke problem med å se det. Fikk forresten UL bildet fra uke 12 med min eldste og kunne faktisk selv se hvilket kjønn det var, haha.