Har du barn fra før?

Har en sønn fra før :love7 kjenner at dette svangerskape er veldig likt når jeg gikk med første, så kansje det blir en gutt til :dummy:

Har en sønn på snart to år fra før :love017
Jeg gleder meg veldig til å kjenne spark og ikke minst babykos når den tid kommer. Gleder meg ikke veeeldig til mindre søvn igjen. Prøver uansett å nyte absolutt alt med dette, for dette blir mest sannsynlig vært siste barn :love017

Vi har to jenter på snart 4 og snart 2 år :)

Vi har 4 fra før. Han har 2 og jeg har 2.. minsten er straks 3 år, eldste er 14.

Har ei på 16mndr fra mars 2021.
Håper vi slipper delt eller for nære bursdager...

Har ei på 16mndr fra mars 2021.
Håper vi slipper delt eller for nære bursdager...
Når er termin da? :) Får håpe dere unngår delt bursdag hvertfall ;)

Når er termin da? :) Får håpe dere unngår delt bursdag hvertfall ;)
Storesøster er født 15. Mars med keisersnitt 12 dager før termindato.
Termin nå er 19./22. (? Prøvde to ulike kalkulatorer...) , men regner med en uke eller to justering via ultralyd.
Også tar st. Olavs planlagte keisersnitt helst på mandager (med storesøster fikk jeg velge 5 eller 12 dager før termin f.x).
Så det er vanskelig å anslå noe som helst :happy090
Men nært nok blir det vel uansett :hilarious:

Har en liten en på snart 10 måneder. :happy:

Har en datter som akkurat fylte 2 år :love7

Gleder meg mest til babykos og å se datteren min som storesøster. Gruer meg til søvnløse netter (ikke at vi sover så godt nå heller):angelic:

Last edited:
Har en sønn på 2 år. Gleder meg så veldig til å gå gravid igjen, elsket å være gravid. Og gleder meg til fødselen og spedbarnstiden. Alt var så nydelig sist :)
Og gleder meg til å få barn utenom corona.
Hadde termin i mai 2020, så vi fikk koronapandemien rett før og det var jo mye usikkerhet med reglene på sykehuset, og plutselig gjøre alt alene med kontroller. Og gå i fødsel alene. Merkelige tiden. Satser på noe annet nå!

Har en sønn på 2 år. Gleder meg så veldig til å gå gravid igjen, elsket å være gravid. Og gleder meg til fødselen og spedbarnstiden. Alt var så nydelig sist :)
Hadde termin i mai 2020, så vi fikk koronapandemien rett før og det var jo mye usikkerhet med reglene på sykehuset, og plutselig gjøre alt alene med kontroller. Og gå i fødsel alene. Merkelige tiden. Satser på noe annet nå!
Gleder meg til det samme! April 2020-baby her. Helt i begynnelsen av korona, ingen samboer de første timene, ingen samboer på barsel, ingen besøk osv. så det håper jeg det blir mulighet for nå!:)

Fikk også barn i mai 2020! Satser virkelig på en annen type fødselsopplevelse denne gangen ja :)

Back
Topp