Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er termin da? Får håpe dere unngår delt bursdag hvertfallHar ei på 16mndr fra mars 2021.
Håper vi slipper delt eller for nære bursdager...
Storesøster er født 15. Mars med keisersnitt 12 dager før termindato.Når er termin da? Får håpe dere unngår delt bursdag hvertfall
Gleder meg til det samme! April 2020-baby her. Helt i begynnelsen av korona, ingen samboer de første timene, ingen samboer på barsel, ingen besøk osv. så det håper jeg det blir mulighet for nå!Har en sønn på 2 år. Gleder meg så veldig til å gå gravid igjen, elsket å være gravid. Og gleder meg til fødselen og spedbarnstiden. Alt var så nydelig sist
Og gleder meg til å få barn utenom corona.
Hadde termin i mai 2020, så vi fikk koronapandemien rett før og det var jo mye usikkerhet med reglene på sykehuset, og plutselig gjøre alt alene med kontroller. Og gå i fødsel alene. Merkelige tiden. Satser på noe annet nå!
JaaaaGleder meg til det samme! April 2020-baby her. Helt i begynnelsen av korona, ingen samboer de første timene, ingen samboer på barsel, ingen besøk osv. så det håper jeg det blir mulighet for nå!
Fikk også barn i mai 2020! Satser virkelig på en annen type fødselsopplevelse denne gangen jaHar en sønn på 2 år. Gleder meg så veldig til å gå gravid igjen, elsket å være gravid. Og gleder meg til fødselen og spedbarnstiden. Alt var så nydelig sist
Og gleder meg til å få barn utenom corona.
Hadde termin i mai 2020, så vi fikk koronapandemien rett før og det var jo mye usikkerhet med reglene på sykehuset, og plutselig gjøre alt alene med kontroller. Og gå i fødsel alene. Merkelige tiden. Satser på noe annet nå!