Har du barn fra før?

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Har du barn fra før, eller er dette ditt første? Hva gleder du deg mest til, og hva gruer du deg evt til?

Selv har jeg ett barn, men til sammen har vi 3 stk. Alle bor hos oss :) Gleder meg til å få mer av kjærligheten jeg har for barna :Heartpink men gruer meg desidert mest til avbrutt søvn :hilarious:

Har to fra før, en felles og en sammen.
Gleder meg veldig til at de skal få ett til søsken, og at vi skal få nyte baby tid en gang til! Det blir nesten 5 år i aldersforskjell fra minste til denne, hvis det går bra da. Gruer meg egentlig ikke til så mye (enda hvertfall)

Vi har ingen! Jeg gleder meg aller mest til å bare få være mamma, og få se samboer bli den beste pappaen :love2 Jeg aner ikke hva jeg kan forvente, så gruer meg ikke til noe annet enn fødsel akkurat nå:shy:

Har ei jente i himmelen❤️

Bekymrer meg mye for at det skal gå galt igjen, men for å være ærlig så gleder jeg meg til det meste. Både bekkenplager, kvalme, våkne netter osv. (Ikke for å minimere disse tingene), men det har vel noe med denne bagasjen å gjøre, at man tenker at man kan tåle hva som helst for dette barnet, så lenge det lever og er friskt❤️

Har ei jente på snart 4 fra før, som maser sann om å bli storesøster! Gleder meg til å fortelle henne (forhåpentligvis):Heartred

Har to jenter på 4 og 6 år fra før, men dette blir første felles til meg og samboeren (han har ingen fra før)<3 Gleder meg veldig til å bli trebarnsmor og se storesøsternes reaksjon når de skal få vite det❤️

Jeg har 3 barn (6,4, 1,5). Gleder meg til å få drømmen om 4 barn oppfylt, å ha en stor familie samt å oppleve babytiden for siste gang.

Gruer meg til samtalen med sjefen, siste delen av svangerskapet med vondt i bekken og hofter og hovne føtter og hele kroppen, vekt etter fødsel, litt pm økonomien og omorganisering av huset :wideyed:

3 barn fra før. 13, 9, og snart 2 år! Gleder meg til det meste, bortsett fra mindre søvn igjen!

Vårt første, etter en MA. Håper denne spiren klamrer seg fast helt til mars :love7

Gleder meg først og fremst til å oppleve og erfare graviditeten, og dette er kanskje også det jeg gruer meg til i første omgang? ;)

Mer enn det tør jeg ikke kjenne på enda..

Har en gutt på 8 år fra før. Gruer meg til å si ifra på jobb, ettersom jeg nettopp har fått mye større stilling... Gleder meg til alt annet!! :)

Har ei datter på 1,5 år. Vi gleder oss veldig og jeg tror jeg har fortrengt det verste, haha. Gleder meg til å kjenne sparkene i magen, ha liten bebis i hus og se datteren vår bli storesøster. :joyful:

Dette blir første (forsjåpentligvis) hadde sa i mai :)

Gleder meg mest til å gå gravid, da jeg tror det er noe jeg kommer til å elske og så klart å holde babyen for første gang og se mannen min få det barnet han ønsker <3 vet ikke hva jeg kan forvente så per nå gruer jeg meg ikke til noe, haha

Har ei fra før. Gleder meg til å kjenne liv i magen. Gruer meg til kroppen og alt blir tungt og halsbrannen :dead:

Jeg har to stk, en sønn på 17 og en jente på 11 så det her blir en liten attpåklatt ❤️

Har en tenåring(sønn) å ei datter på strax 8 mnd :)

Back
Topp