Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Da blir hun ca 2 år og 3 mnd når hun blir storesøster?Har ei på 19 måneder![]()
Så gøyJeppEn plass mellom 2 år og 3 mnd og 2 år og 4 mnd

Så spennende med førsteDette blir første![]()

Veldig spennendeSå spennende med første![]()
Vi får bare krysse fingrene for at alle spirene her blir inne til terminVeldig spennendemen siden det ennå er tidlig så er det veldig spennende å se om det sitter hele veien å...

Ja virkelig <3Vi får bare krysse fingrene for at alle spirene her blir inne til termin![]()
Ja, det kan bli spennende!Så gøyHer blir det ca 17 mnd mellom, så det kan jo bli morro
![]()
Vi får krysse fingrene for harde livetJa virkelig <3
Så gøy, da skjønner hen kanskje litt mer av det å få en lillebror/søsterHar én som blir tre til sommeren![]()

Så gøy, da skjønner hen kanskje litt mer av det å få en lillebror/søster![]()

Huff, det må være veldig vanskelig, ja. Kan tenke meg at det er mange krisetanker hos dere nå. Du får vel tidlig UL og god oppfølging denne gangen går jeg ut ifra? Jeg har kanskje spurt deg om det tidligere også..JaVi begynte jo å prøve da han var blitt 1,5, så avstanden blir en del større enn vi hadde ønsket i utgangspunktet. Nå er jeg bare overlykkelig for å ha blitt gravid og håper så inderlig at det ikke er noe galt med denne babyen også
![]()

Jeg kjenner meg litt igjen med det om hjertet har plass til en til og om hvordan formen vil bli.. Vil jeg klare å være gravid og samtidig være en god, tilstedeværende og glad mamma for den babyen vi allerede har?Har en som fyller 2 år nåMange følelser rundt det å få en til. Merker allerede at jeg ikke tenker like mye på at jeg er gravid sammenlignet med sist. Har også litt blandede følelser ang om hjertet har plass til flere og redd for å bli kvalm, dårlig, sliten++ slik at det går utover han. Han sover enda ikke natten gjennom, så merker allerede det blir tungt. Men vi ønsker jo at han skal få et søsken. Og vi begge vet selv hvor mye vi setter pris på søsken
![]()
Da håper jeg virkelig spiren sitter hos dere!Dette blir tredje- og sistemann dersom det skulle holde hele veien inn.Alle laget ved hjelp av St.Olavs.
![]()
Ellers må jeg vel prøve å overtale han til en til senere...