Har du barn fra før?

Tredje her også. Gleder oss til å si det til de som blir storesøsken, etterhvert <3
Åå, det kan jeg tenke meg! Hvor gamle er de? :)
 
Håper jeg får overtalt mannen til en tredje etterhvert :angel8
Så koselig, håper han venner seg til tanken slik som samboeren min gjorde (han ville opprinnelig bare ha to, men jeg tok det med ro og sa ett barn om gangen, og etter hvert venner han seg til tanken på en tredjemann og ga grønt lys for prøving igjen :Heartred)
 
Så koselig, håper han venner seg til tanken slik som samboeren min gjorde (han ville opprinnelig bare ha to, men jeg tok det med ro og sa ett barn om gangen, og etter hvert venner han seg til tanken på en tredjemann og ga grønt lys for prøving igjen :Heartred)
Det var lurt :D Får prøve meg på samme taktikk her :laughing002
 
Her er det to tenåringer i hus fra før, så dette blir en skikkelig attpåklatt
Så koselig med en attpåskatt ❤️ Vet tenåringene om svangerskapet enda, eller venter dere litt med å fortelle? ☺️
 
Så koselig med en attpåskatt ❤️ Vet tenåringene om svangerskapet enda, eller venter dere litt med å fortelle? ☺️
De vet ikke noe enda, og kommer ikke til å dele det før første ul. Vi har mistet mange ganger nå, så ønsker ikke å påføre de rundt oss den skuffelsen hvis vi ikke må.
 
De vet ikke noe enda, og kommer ikke til å dele det før første ul. Vi har mistet mange ganger nå, så ønsker ikke å påføre de rundt oss den skuffelsen hvis vi ikke må.
Åå, så leit å lese at dere har mistet.. Håper dette blir en terminspire da ❤️
 
Dette blir vår første :happy: Håper inderlig denne sitter helt til februar!
 
Dette blir vår første :happy: Håper inderlig denne sitter helt til februar!
Så koselig med første :) Håper også den sitter til februar! :Heartred
 
Dette blir vår første. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred
 
Har en frøken på 16 mnd fra før :) Hun har jo akkurat fylt 2 år når neste (forhåpentligvis) kommer ;) Dette blir siste, så jeg er faktisk litt engstelig for tvillinger!
 
Back
Topp