Har du barn fra før?

Da håper jeg virkelig spiren sitter hos dere! ❤️ Skulle gjerne hatt 3 stk selv, men mannen er uenig.. Han mener dette blir siste :rolleyes: Så drømmen min nå er egentlig at det skal bli tvillinger :hilarious: Ellers må jeg vel prøve å overtale han til en til senere... :p

Ja, det blir vel fort litt ekstra hektisk med nr.3 nå da, men veldig innstilt på det begge to. ;)Har aldri følt meg ferdig. Men nå gjør jeg det. ;) Håper dette var siste runde med ICSI, at spiren sitter og at alt går bra. :)
 
Jeg kjenner meg litt igjen med det om hjertet har plass til en til og om hvordan formen vil bli.. Vil jeg klare å være gravid og samtidig være en god, tilstedeværende og glad mamma for den babyen vi allerede har? :sorry:
Mtp å sove gjennom natten så kan mye skje på 8-9 måneder, han vil jo være nærmere 3 år da og forhåpentligvis sove bedre ❤️
Ja, men jeg skal gjøre mitt ytterste. Og innerst inne har nok hjertet plass til mange, det bare utvides håper jeg:):) Holder på å avvenne amming nå slik at jeg kan få litt underskudd, er på 31 timer uten amming nå, og første natten i natt uten noe amming. Er jo selvsagt spennende å være gravid igjen og gleder meg jo masse, tror bare man i første svangerskap hadde tid til å tenke på det heeeletiden. Nå fyker dagene med lillegutt og man må nyte tiden med han:Heartred
 
Huff, det må være veldig vanskelig, ja. Kan tenke meg at det er mange krisetanker hos dere nå. Du får vel tidlig UL og god oppfølging denne gangen går jeg ut ifra? Jeg har kanskje spurt deg om det tidligere også.. :shy:

Akkurat nå går det overraskende "bra". Bare de "vanlige" krisetankene jeg har hatt begge gangene jeg har vært gravid, om at dette umulig kommer til å gå og at jeg vil miste i SA. Så "deilig" å bare ha de tankene, enn så lenge. Regner med at det vil forandre seg ved en eventuell ultralyd hvor vi ser liv. Jeg skal på første legebesøk i uke 6 for å ta blodprøver og henvises til TUL. Har også blitt lovet oppfølging på Rikshospitalet fra uke 12 og på OUL, så syns jo det er trygt. Håper egentlig på ultralyd annenhver uke, men det er kanskje litt overkill :rolleyes:
 
Ja, det blir vel fort litt ekstra hektisk med nr.3 nå da, men veldig innstilt på det begge to. ;)Har aldri følt meg ferdig. Men nå gjør jeg det. ;) Håper dette var siste runde med ICSI, at spiren sitter og at alt går bra. :)
Jeg håper også veldig at alt går bra for dere! Det blir nok et par hektiske år med små barn, men det blir helt sikkert verdt det :D❤️
 
Akkurat nå går det overraskende "bra". Bare de "vanlige" krisetankene jeg har hatt begge gangene jeg har vært gravid, om at dette umulig kommer til å gå og at jeg vil miste i SA. Så "deilig" å bare ha de tankene, enn så lenge. Regner med at det vil forandre seg ved en eventuell ultralyd hvor vi ser liv. Jeg skal på første legebesøk i uke 6 for å ta blodprøver og henvises til TUL. Har også blitt lovet oppfølging på Rikshospitalet fra uke 12 og på OUL, så syns jo det er trygt. Håper egentlig på ultralyd annenhver uke, men det er kanskje litt overkill :rolleyes:
Så flott at du får god oppfølging da! ❤️ Det er nok litt betryggende kan jeg tenke meg :)
Annenhver uke er jo ganske ofte, men hvis det er det som må til for at du skal føle seg trygg gjennom svangerskapet, så tenker jeg go for it :D Iallefall frem til du selv føler deg beroliget på at det skal gå fint denne gangen ❤️
 
Ja, men jeg skal gjøre mitt ytterste. Og innerst inne har nok hjertet plass til mange, det bare utvides håper jeg:):) Holder på å avvenne amming nå slik at jeg kan få litt underskudd, er på 31 timer uten amming nå, og første natten i natt uten noe amming. Er jo selvsagt spennende å være gravid igjen og gleder meg jo masse, tror bare man i første svangerskap hadde tid til å tenke på det heeeletiden. Nå fyker dagene med lillegutt og man må nyte tiden med han:Heartred
Ja, hjertet har nok plass til mange flere :D Men med så mye kjærlighet som går til barnet man allerede har er det veldig rart å tenke på at man skal elske en til like høyt!
Veldig deilig egentlig at tia går fort også.. Husker spesielt første trimester sist svangerskap gikk helt vanvittig sent :hilarious:
 
Håpet er at dette blir vår første svært etterlengtede skatt ❤️
 
Håpet er at dette blir vår første svært etterlengtede skatt ❤️
Det håper jeg også! Var inne å kikket litt i dagboken din, håper virkelig det er en liten terminspire du bærer på ❤️
 
Dette blir vår første :) Måtte bare spira klamre seg fast til termin:smiley-angelic001
 
Dette blir tredje og siste hvis alt går som det skal :) Har to jenter fra før, eldste er 4.5 og yngste fylte to i mars :)
 
Dette blir tredje og siste hvis alt går som det skal :) Har to jenter fra før, eldste er 4.5 og yngste fylte to i mars :)
Håper jeg får overtalt mannen til en tredje etterhvert :angel8
 
Back
Topp