Har du barn fra før?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hvor mange barn har dere fra før? Eller blir dette førstemann? Vi har et barn på snart 1 år fra før, så dette blir eventuelt nr 2 hvis spiren klamrer seg fast :)
 
Dette blir første :)
 
Veldig spennende:) men siden det ennå er tidlig så er det veldig spennende å se om det sitter hele veien å...
Vi får bare krysse fingrene for at alle spirene her blir inne til termin :love017
 
Så gøy, da skjønner hen kanskje litt mer av det å få en lillebror/søster :love017

Ja ❤️ Vi begynte jo å prøve da han var blitt 1,5, så avstanden blir en del større enn vi hadde ønsket i utgangspunktet. Nå er jeg bare overlykkelig for å ha blitt gravid og håper så inderlig at det ikke er noe galt med denne babyen også :sorry:
 
Har en som fyller 2 år nå:) Mange følelser rundt det å få en til. Merker allerede at jeg ikke tenker like mye på at jeg er gravid sammenlignet med sist. Har også litt blandede følelser ang om hjertet har plass til flere og redd for å bli kvalm, dårlig, sliten++ slik at det går utover han. Han sover enda ikke natten gjennom, så merker allerede det blir tungt. Men vi ønsker jo at han skal få et søsken. Og vi begge vet selv hvor mye vi setter pris på søsken:Heartred
 
Dette blir tredje- og sistemann dersom det skulle holde hele veien inn. :)Alle laget ved hjelp av St.Olavs. ❤️
 
Ja ❤️ Vi begynte jo å prøve da han var blitt 1,5, så avstanden blir en del større enn vi hadde ønsket i utgangspunktet. Nå er jeg bare overlykkelig for å ha blitt gravid og håper så inderlig at det ikke er noe galt med denne babyen også :sorry:
Huff, det må være veldig vanskelig, ja. Kan tenke meg at det er mange krisetanker hos dere nå. Du får vel tidlig UL og god oppfølging denne gangen går jeg ut ifra? Jeg har kanskje spurt deg om det tidligere også.. :shy:
 
Har en som fyller 2 år nå:) Mange følelser rundt det å få en til. Merker allerede at jeg ikke tenker like mye på at jeg er gravid sammenlignet med sist. Har også litt blandede følelser ang om hjertet har plass til flere og redd for å bli kvalm, dårlig, sliten++ slik at det går utover han. Han sover enda ikke natten gjennom, så merker allerede det blir tungt. Men vi ønsker jo at han skal få et søsken. Og vi begge vet selv hvor mye vi setter pris på søsken:Heartred
Jeg kjenner meg litt igjen med det om hjertet har plass til en til og om hvordan formen vil bli.. Vil jeg klare å være gravid og samtidig være en god, tilstedeværende og glad mamma for den babyen vi allerede har? :sorry:
Mtp å sove gjennom natten så kan mye skje på 8-9 måneder, han vil jo være nærmere 3 år da og forhåpentligvis sove bedre ❤️
 
Dette blir tredje- og sistemann dersom det skulle holde hele veien inn. :)Alle laget ved hjelp av St.Olavs. ❤️
Da håper jeg virkelig spiren sitter hos dere! ❤️ Skulle gjerne hatt 3 stk selv, men mannen er uenig.. Han mener dette blir siste :rolleyes: Så drømmen min nå er egentlig at det skal bli tvillinger :hilarious: Ellers må jeg vel prøve å overtale han til en til senere... :p
 
Back
Topp