Har dere tenkt på navn enda?

En tråd i 'November 2020' startet av Forumansvarlig Tamara, 16 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Her trodde jeg sist vi var enige om Theo eller Trym til gutt, men det var vi visst ikke :bag: så det blir det ikke denne gangen heller.

2. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Sønnen til en kompis av mannen heter theo så derfor er jeg usikker på det.. Trym er litt sånn rampenavn for meg :D

• Liker Liker x 1
  3. TeeLa_86 Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Har litt lyst å gi lille et samisk navn samt litt oppkalling etter mormor og oldemor som begge heter Marie til mellomnavn.

Så blir et litt uvanlig navn
    Klarer ikke helt å venne meg helt til d, Mn er liksom en rar følelse at lillemor skal hete d uansett :happy: litt som at hun har allerede bestemt seg. Tror jeg drømte om d?? Husker ikke helt :woot::woot:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  4. MNord Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Vi har bare laga liste enda, går ikke så veldig mye fremover :/

5. Amlor Andre møte med forumet

Her blir det kombinasjon mellom oppkalling å ikke. samboer hadde en oldemor som het Lorentze å har veldig klar på at han ville bruke det navnet, noe jeg var litt mer skeptisk til.

Men man venner seg liksom litt til det etterhvert, å nå har vi blitt enige om å bruke det navnet som et andre fornavn, så her i huset kommer det en liten Amanda Lorentze :happy:

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Viica Betatt av forumet

Her viser samboer 0 interesse for navn foreløpig, og har ingen ønsker eller tanker om noen spesielle navn... Synes det er så kjedelig, skulle gjerne hatt noen aktuelle å tenke litt på. Vi vet ikke kjønnet på babyen, så det har nok en del å si. Håper vi finner det ut før fødselen :)

7. Tirili Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Ønsker et gutte navn på M , Marius har vi allerede. De to fineste jeg lander på er matheo og milan. Noen med andre forslag?

8. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Forrige gang ble vi bare enige om et navn, så spennende hva vi ender på nå!

9. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Magnus?

10. Soli86 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Marcus :)

11. Lille Ny Andre møte med forumet

Martin

12. mo9que Glad i forumet Novemberlykke 2020

Vi skal også ha på M :) tror vi har landet litt på Milian :) ellers har jeg også Mailo, max, Milas og Mio på lista :)

13. Selje Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Milo, Martin

14. Selje Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Synes det var et fint navn :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  15. Minime! Blir kjent med forumet

Vi hadde oppkalling etter besteforeldre/oldeforeldre klart for både jente og gutt. De to navnene vi ble enige om var Alma og William:) Ser i ettertid at de er begge på topplistene, men samme det. Viktigste er at man liker navnene tenker da jeg, og at man ser an navnet etter barnet er født om det passer h*n eller ikke:)

16. Ellakove Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Me ville ha oppkalling etter oldemødrene våre. Både eg og sambuer har ei oldemor som heiter det samme. Så her blir det Ragnhild :Heartred

Del denne siden