Har dere tenkt på navn enda?

Hadde tre jentenavn klare da vi kom på ul... ingen guttenavn. Vi mista en gutt i uke 16 for 2,5 år siden som fikk et navn - mannen syns denne gutten kunne få det navnet men jeg nøler. Det er liksom allerede brukt. Vi tok tapet på ulikt vis men jeg sa jeg hadde siste ordet.. jeg kjente han, fødte han og så han..
så vi får se. De andre ungene begynner på t så han syns vi må det med han her og men jeg syns ikke det er et must. Er kanskje to navn på t jeg liker :bag:

Her trodde jeg sist vi var enige om Theo eller Trym til gutt, men det var vi visst ikke :bag: så det blir det ikke denne gangen heller.
 
Her trodde jeg sist vi var enige om Theo eller Trym til gutt, men det var vi visst ikke :bag: så det blir det ikke denne gangen heller.
Sønnen til en kompis av mannen heter theo så derfor er jeg usikker på det.. Trym er litt sånn rampenavn for meg :D
 
Har litt lyst å gi lille et samisk navn samt litt oppkalling etter mormor og oldemor som begge heter Marie til mellomnavn.

Så blir et litt uvanlig navn
Klarer ikke helt å venne meg helt til d, Mn er liksom en rar følelse at lillemor skal hete d uansett :happy: litt som at hun har allerede bestemt seg. Tror jeg drømte om d?? Husker ikke helt :woot::woot:
 
Vi har bare laga liste enda, går ikke så veldig mye fremover :/
 
Her blir det kombinasjon mellom oppkalling å ikke. samboer hadde en oldemor som het Lorentze å har veldig klar på at han ville bruke det navnet, noe jeg var litt mer skeptisk til.

Men man venner seg liksom litt til det etterhvert, å nå har vi blitt enige om å bruke det navnet som et andre fornavn, så her i huset kommer det en liten Amanda Lorentze :happy:
 
Her viser samboer 0 interesse for navn foreløpig, og har ingen ønsker eller tanker om noen spesielle navn... Synes det er så kjedelig, skulle gjerne hatt noen aktuelle å tenke litt på. Vi vet ikke kjønnet på babyen, så det har nok en del å si. Håper vi finner det ut før fødselen :)
 
Ønsker et gutte navn på M , Marius har vi allerede. De to fineste jeg lander på er matheo og milan. Noen med andre forslag?
 
Ønsker et gutte navn på M , Marius har vi allerede. De to fineste jeg lander på er matheo og milan. Noen med andre forslag?
Vi skal også ha på M :) tror vi har landet litt på Milian :) ellers har jeg også Mailo, max, Milas og Mio på lista :)
 
Her blir det kombinasjon mellom oppkalling å ikke. samboer hadde en oldemor som het Lorentze å har veldig klar på at han ville bruke det navnet, noe jeg var litt mer skeptisk til.

Men man venner seg liksom litt til det etterhvert, å nå har vi blitt enige om å bruke det navnet som et andre fornavn, så her i huset kommer det en liten Amanda Lorentze :happy:

Synes det var et fint navn :)
 
Vi hadde oppkalling etter besteforeldre/oldeforeldre klart for både jente og gutt. De to navnene vi ble enige om var Alma og William:) Ser i ettertid at de er begge på topplistene, men samme det. Viktigste er at man liker navnene tenker da jeg, og at man ser an navnet etter barnet er født om det passer h*n eller ikke:)
 
Me ville ha oppkalling etter oldemødrene våre. Både eg og sambuer har ei oldemor som heiter det samme. Så her blir det Ragnhild :Heartred
 
Back
Topp