Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvilke navn vurderer dere? Er det en spesiell type navn dere liker? Eldre navn, 10 på topp navn, internasjonale? Her kan du finne masse inspirasjon når dere skal velge navn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår fekk ikkje namn før 1 1/2 månadar etter fødselHar en jente fra før, så jentenavn er klart! Mannen har et navn han har ønsket å bruke siden forrige graviditet. Jeg er ikke helt overbevist, men har heldigvis lang tid på å bestemme oss Begge navnene er oppkalling! Og første jenta vår fikk ikke navnet før tre uker etter fødsel. Tenkte å være litt tidligere denne gangen
Vår fekk ikkje namn før 1 1/2 månadar etter fødsel
Ikkje endå! Eller eg har tenkt men satsa på å starte diskusjon litt tidligare no! Syns jentenamn er vanskelig! Vi har fått oss litt fast i at namnet skal starte på MaDa så, da var jo 3 uker veldig innafor Har dere tanker denne gangen da?
Ikkje endå! Eller eg har tenkt men satsa på å starte diskusjon litt tidligare no! Syns jentenamn er vanskelig! Vi har fått oss litt fast i at namnet skal starte på Ma
Ja, namn er vanskelig! Men sidan det siste ungen kan det jo hende vi sklir vekk frå det då! Men eg har nokre favorittar! Blir spennande når ein veit kjønn!Koselig med navnediskusjon! Ja, jentenavn er skikkelig vanskelig.. og blir ikke lettare når en har preferanser mtp bokstavar i navnet osv Husker jeg synes jentenavn var skikkelig vanskelig sist, mens nå er det guttenavn som er vanskelig.. og jenta vår endte opp med å hente noe helt annet enn alle navnene på lista vår