Har dere tenkt på hvilken vogn dere skal ha?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Vi har to Emmaljunga-vogner. Ene er Emmaljunga edge duo S lounge grey 2019 modell kjøpt ny i 2018 til storebror på 4 år. Den andre er en Emmaljunga NXT90B Classic lounge black. kjøpt fra DK i 2022(den er mye større og 98cm i vognbagen). Biltrilla vår var Babyjogger City tour lux og vi var så fornøyd med den(til å sette bilstolen på) men den røyk nå for en mnd siden og er gått ut av produksjon:sad010
Screenshot_20210921-123258_Gallery.jpg
Screenshot_20230402_183811_Gallery.jpg

Vi har Britax smile 3 etter frøkna. Så den bruker vi til minsten ❤️ da har vi full pakke til :) kjøper et søskenbrett eventuelt til snuppa ❤️

Vi har Britax smile 3 etter frøkna. Så den bruker vi til minsten ❤️ da har vi full pakke til :) kjøper et søskenbrett eventuelt til snuppa ❤️

Veldig fint å ha vogn ifra før, lettvint med den store vognjungelen som finnes :p Hadde Brio til førstesnupp og var fornøyd(brio var Britax før det bytta navn)

Ja jeg vet. Men jeg syns at Britax vognen er så liten. Men men. Vi får spare der vi kan ;)

La til mer, men ser du svarte på den andre❤️ Vi hadde brio vogn til førstesnupp og likte den godt, men var litt liten. Men utenom det, så var det en skikkelig god vogn. Brio bytta navn til britax

Oioioi liten vognpark jo :love017 :love017 :love017

Er bagen på Nxt90 større enn på Edge?

Jeg elska vogner i min periode som vognmamma! Men nå er det jo 5 år siden siste vogna ble solgt :sad010Og jeg trodde aldri jeg skulle få bli babymamma igjen. Jeg tør nesten ikke tro det enda.

Jeg hadde Emmaljunga City Cross til største. Og Emmaljunga Super Nitro til nr 2. Også en nydelig Britax B motion 4 pluss :love017 Men tipper det har skjedd en hel haug på vognfronten siste årene.

Hva er in nå??

Jeg vil ha ei vogn med store svingbare hjul. Jeg nå kunne ha barnet mot meg på sportsdelen og. Bagen må være stor. Men vogna må ikke være for stor for bil. Lett å legge sammen. Grei å jogge med. Finnes dette :laughing002:laughing002

La til mer, men ser du svarte på den andre❤️ Vi hadde brio vogn til førstesnupp og likte den godt, men var litt liten. Men utenom det, så var det en skikkelig god vogn. Brio bytta navn til britax
Åja. Jeg viste ikke at brio var Britax. Faktisk ;) jeg syns de brio vognene var overraskende lik Britax. Var en kod i barnehagen som hadde en, og syns den var så lik vår, så stussa jeg over navnet ;) ja den er litt liten, hvertfall bag delen. Også er vogna så lav. Sånn er det når man slår til på tilbud på nett, og ikke prøver vognen i butikk først:p

Jeg elska vogner i min periode som vognmamma! Men nå er det jo 5 år siden siste vogna ble solgt :sad010Og jeg trodde aldri jeg skulle få bli babymamma igjen. Jeg tør nesten ikke tro det enda.

Jeg hadde Emmaljunga City Cross til største. Og Emmaljunga Super Nitro til nr 2. Også en nydelig Britax B motion 4 pluss :love017 Men tipper det har skjedd en hel haug på vognfronten siste årene.

Hva er in nå??

Jeg vil ha ei vogn med store svingbare hjul. Jeg nå kunne ha barnet mot meg på sportsdelen og. Bagen må være stor. Men vogna må ikke være for stor for bil. Lett å legge sammen. Grei å jogge med. Finnes dette :laughing002:laughing002

Britax GoBig2 :)

Vi har to Emmaljunga-vogner. Ene er Emmaljunga edge duo S lounge grey 2019 modell kjøpt ny i 2018 til storebror på 4 år. Den andre er en Emmaljunga NXT90B Classic lounge black. kjøpt fra DK i 2022(den er mye større og 98cm i vognbagen). Biltrilla vår var Babyjogger City tour lux og vi var så fornøyd med den(til å sette bilstolen på) men den røyk nå for en mnd siden og er gått ut av produksjon:sad010
Vis vedlegget 402619
Vis vedlegget 402620

Hvis du vil ha noe som ligner som bilvogn, ville jeg tatt en skikkelig titt på MaxiCosi Leona2 eller bare Leona (ikke sp store forskjeller på 1 og 2).
Kjempefin vendbar reisetrille, og finnes vel bag også

Har en emmaljunga nxt90 som jeg skal selge unna, var veldig skuffet over den vogna. Brukt den i to år da for å rettferdiggjøre at jeg absolutt måtte ha den vogna :hilarious: har en babyjogger city mini gt som 1åringen bruker nå da han helst ikke vil sitte i vogn. Til babyen kommer jeg til å bruke en god gammel simo vogn. Hadde en slik til eldste, kvittet meg med den til fordel for å kjøpe nxt90 vogna, har angra meg så mye!! Var å hentet en simo vogn i går faktisk(må ha en som er rød som jeg hadde før! Ikke så lett å få tak på:hilarious:) desverre hadde hun klart å knekke håndtaket på den når hun skulle møte meg i går.. så da fikk jeg den gratis og nå må jeg finne ut om jeg får satt den på ett annet understell. kan bli ett lite prosjekt å sette sammen drømmevogna mens vi venter på den lille:hilarious:

Bortsett fra det har jeg også en tfk twinner twist stående men vet ikke om jeg beholder den eller selger den. Også har jeg sykkelvogn:smiley-angelic006

Hvis du vil ha noe som ligner som bilvogn, ville jeg tatt en skikkelig titt på MaxiCosi Leona2 eller bare Leona (ikke sp store forskjeller på 1 og 2).
Kjempefin vendbar reisetrille, og finnes vel bag også

Finnes det adapter til besafe bilstol til den? Bruker kun trillen til bilstolen serru:p er så lei meg over jeg ikke får tak i baby jogger city tour lux lenger:smiley-angry017 for er et must den er vendbar.

Vi har britax smile III til minstemann og er såå fornøyde! Men må nok selge unna denne, og gå over til søskenvogn da det blir ca 2 år mellom dem ❤️ Tenkt litt på bugaboo donkey, noen tips eller erfaringer? :love017

Vi har Stokke Trailz etter de to første, og kommer til å bruke den videre. Kjøpte den ny i 2018.

Jeg ønsker meg også en liten trille/ekstravogn denne gangen, som kan ligge fast i bilen, og gjøre levering og henting i barnehagen lettere. Trailz-en ble litt stor og tung for å lempe så mye på, og det ble tungvint når den også skulle brukes som sovevogn hjemme hver dag.

Finnes det adapter til besafe bilstol til den? Bruker kun trillen til bilstolen serru:p er så lei meg over jeg ikke får tak i baby jogger city tour lux lenger:smiley-angry017 for er et must den er vendbar.

Skal fungere med denne adapteren hvertfall :)

Vi har britax smile III til minstemann og er såå fornøyde! Men må nok selge unna denne, og gå over til søskenvogn da det blir ca 2 år mellom dem ❤️ Tenkt litt på bugaboo donkey, noen tips eller erfaringer? :love017
Jeg hadde den til mine to tette, eeelsket den!! Har ingenting negativt å si om den ❤️ jeg solgte den for ett år siden for vi var ferdig med barn... angrer jo nå når vi plutselig prøver på nr 3 :hilarious:

Hva er in nå??

Tror edge sin er større, men er vel ikke å få tak i lenger? Må evt kjøpe brukt❤️ Har ikke peiling på de nye vognene i Norge lenger, for jeg vil ha danske vogner. Der er vognbagen 98 cm, istedenfor 80cm som den er i Norge. Mye større barnevogner i DK, slik jeg liker de. Så ungen får brukt vognbagen mye lenger❤️ Derfor jeg kjøpte vogn i DK:happy119 Er jo for at ungen kan sove i vogna helt opp til 3 år :binkybaby Håper noen av de andre damene her inne kan hjelpe deg❤️

Jeg har en emmaljunga super viking stående i boden etter brødrene, så blir mest sannsynlig å ta den i bruk igjen. Tviler på at det blir noe særlig med trilleturer midt på vinteren de første månedene uansett. Med januarbabyen min ble understellet til vognen mest brukt den første tiden med adaptere til bilstolen. Det gjorde henting/levering i barnehagen og turer på butikken mye enklere :)

Har en emmaljunga classic i barnehagen, så hen overtar nok den når den tid kommer og.

Åja. Jeg viste ikke at brio var Britax. Faktisk ;) jeg syns de brio vognene var overraskende lik Britax. Var en kod i barnehagen som hadde en, og syns den var så lik vår, så stussa jeg over navnet ;) ja den er litt liten, hvertfall bag delen. Også er vogna så lav. Sånn er det når man slår til på tilbud på nett, og ikke prøver vognen i butikk først:p

Hehe, det er grunnen til at de ligner, ja:laughing002 For Britax er tidliger Brio❤️ Synes det er fine vogner, men litt for lave og for liten bag. Derfor jeg kjøpte vogn i DK,der er vognbagen minst 98cm og kan brukes av barnet opp til 3 år:binkybaby Bruker da vognpute når ungen sitter❤️ Hehe, ikke så lett når man kjøper til førstemann heller, sånt kan man lissom ikke vite, lærer jo av erfaring❤️

@Veivalsa jeg må bare si tusen, tusen takk til deg :love017 :smiley-angelic003:Heartred Du har virkelig reddet oss:happy119 Jeg har letet og letet etter en lik vogn, men hat bare ikke greid det og har virkelig felt tårer over det:sad010 Vært så lei meg over at babyjoggern gikk i stykker og var gått ut av produksjon. Fant jo ingen lik vogn som ungen kunne sitte bakovervendt i, men jaggu kom du, som en reddende engel inn med info:notworthy Nå er vogna bestilt i mørkegrønn. Var kun to norske butikker som solgte den, men slo til på Rudo.no:angel5
Jeg er på gråten❤️❤️❤️❤️ Er så lettet og glad❤️

Back
Topp