Har dere seler i vogna?

Vi bruker ikke seler enda.. :) Hun snur seg ikke, og ligger alltid der jeg la henne ned. Men ser an behovet når hun beveger seg litt mer:)
 
Godt å vite :)
Føler mange slutte med å gi mat på natta nå :)
Men mi spiser så liten på dagen at hun trenger mat på natta enda :)

Her er hele matgreiene på bærtur, så han styrer helt selv om han trenger mat på natta og hvor mye mat på natta så Neida du er ikke alene :)
 
Misunner dere som har kunnet bruke bagdelen så lenge! Her var han så utålmodig og trilleturene var så lite hyggelige at jeg bytta ved nyttår. Jeg har seler på han i vogna men de sitter ikke stramt på da han sitter ganske i ro ennå ;) hvordan reagerte han på sportsdel Knerthen?
 
Misunner dere som har kunnet bruke bagdelen så lenge! Her var han så utålmodig og trilleturene var så lite hyggelige at jeg bytta ved nyttår. Jeg har seler på han i vogna men de sitter ikke stramt på da han sitter ganske i ro ennå ;) hvordan reagerte han på sportsdel Knerthen?

Vi bruker bagen fortsatt, fått festet seler i den så det går bra :) har et håp om å kunne bruke den frem til våren. Syntes ikke han sitter like godt i sportsdel ennå og siden han ligger mesteparten av Tia vi triller er det jo greit. Men jeg kan sette opp ryggen i bagen så han sitter litt innimellom da :)

Men så reiser jeg til Bergen i påska og låner nok vogn av fetteren min da. Og der må han bruke sportsdelen siden bagen på den vogna er nok alt for liten. Håper han sitter litt stødigere da ellers blir det lite trilling på han Hehe :p
 
Jeg bruker også bagdelen enda, men har såvidt begynt å sette opp ryggstøtten så han får se mer. Han sitter i ro enda, så tipper jeg bytter til sportsdelen om han blir for urolig
 
vi har seler når hun er våken. Egentlig mest for hun siger når hun sitter for skinnet er så glatt, selen holder henne på plass og vi slipper mye suring :) Når hun sover tar vi de av, eller lar være å ha de på om hun legges i vogna for å sove :)
 
Vi bruker sportsdelen som har seler, men å bruke selene har enda ikke vært nødvendig.
 
Jo, det må vi. Men jeg synes emmaljunga selene er så utrolig stramme? Nå har jeg en sønn på størrelse med en på 1,5 år da. Men likevel?
 
Har brukt selene så lenge vi har brukt sportsdelen (siden ca 5 mnd). Droppa å ta på selene én gang, og da tok det en halvtime før hun sovna og våkna igjen etter 20 min :p Så her er selene nødvendig for god vognsoving!
 
Her er seler et must nå!! Han skal bare sette seg opp hele tiden :p har han ikke selene på, hadde han tippa utfor :eek:
 
Jo, det må vi. Men jeg synes emmaljunga selene er så utrolig stramme? Nå har jeg en sønn på størrelse med en på 1,5 år da. Men likevel?
Åh bra det ikke bare er meg som synes det! Hvilken emmaljunga hr du? Har du og vognpose i?
 
Åh bra det ikke bare er meg som synes det! Hvilken emmaljunga hr du? Har du og vognpose i?
Ja, bra det ikke bare er meg! Jeg har emmaljunga super nitro. Bruker vårpose nå. Problemet er når vi har vogna i liggende stilling. Da blir det veldig stramt! Men når han sitter, og bøyer seg frem, blir de for slakke.. Men de kan jo heldigvis strammes i sittende stilling. Problemet er når han skal sove i vogna. Vil jo at han skal være trygg i tilfelle han våkner og vil klatre ut. Men stakkars, det er så stramt! Bruker de likevel pga sikkerhet. Hvordan gjør du det? Bruker du selene?
 
Ja, bra det ikke bare er meg! Jeg har emmaljunga super nitro. Bruker vårpose nå. Problemet er når vi har vogna i liggende stilling. Da blir det veldig stramt! Men når han sitter, og bøyer seg frem, blir de for slakke.. Men de kan jo heldigvis strammes i sittende stilling. Problemet er når han skal sove i vogna. Vil jo at han skal være trygg i tilfelle han våkner og vil klatre ut. Men stakkars, det er så stramt! Bruker de likevel pga sikkerhet. Hvordan gjør du det? Bruker du selene?
Jeg må løsne de mens hun skal sove ellers er de ubehagelig stramme :S
 
Jeg har hatt seler lenge, men han kommer f""n meg seg nesten ut av vogna likevel! Helt håpløs :p
 
Back
Topp