Har dere seler i vogna?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi bruker jo vogn baggen fortsatt, og i dag var lillebror halvveis på utsiden av baggen. Så måtte kjøpe seler til han, må få festet de i kveld så det er klart til morgen! Blir spennende å se om han blir fornøyd med å være spendt fast Hehe
 
Her bruker jeg også seler i baggen til jenta mi :) men de hører med baggen da jeg kan gjøre baggen om til sportsdel :-D
 
Vi har sportdel på vogna nå og de har seler :) har henne fast i selene til hun skal sove :) la løsner jeg og legger henne helt ned
 
Her bruker jeg også seler i baggen til jenta mi :) men de hører med baggen da jeg kan gjøre baggen om til sportsdel :-D

Det var jo veldig greit :) veldig forskjell på disse ungene, eldste trengte egentlig aldri seler mens han her slenger seg jo bare over kanten på baggen Haha
 
Vi har fremdeles baggen og.. Har ikke seler i den, har ikke hatt behov til nå :)
I sportsdelen kommer vi til å bruke selene som følger med den :)
 
Vi bruker seler i sportsdelen for uten så klatrer han ut :p når vi måtte også kjøpe seler til bagen for han holdt på å stupe ut, så hvis han skulle være våken eller vi ikke skulle stå å se på vognen hele tiden måtte vi ha seler på så han ikke kom seg ut av bagen :p
 
Det var jo veldig greit :) veldig forskjell på disse ungene, eldste trengte egentlig aldri seler mens han her slenger seg jo bare over kanten på baggen Haha
Ja er utrolig grei bag, veldig fornøyd med den :)
Jeg har måtte bruke seler en god stund nå da jeg har ei frøken som kryper overalt og reiser seg opp etter alt å skal stå så her er det sikkerhet for fult :p hehe
Brukte heller ikke seler på eldste men lille frøkna nå er overalt :p hehe
 
Vi bruker seler i sportsdelen for uten så klatrer han ut :p når vi måtte også kjøpe seler til bagen for han holdt på å stupe ut, så hvis han skulle være våken eller vi ikke skulle stå å se på vognen hele tiden måtte vi ha seler på så han ikke kom seg ut av bagen :p

Nå så jeg for meg en liten tass som klatrer ut og krabber avgårde Haha
 
Ja er utrolig grei bag, veldig fornøyd med den :)
Jeg har måtte bruke seler en god stund nå da jeg har ei frøken som kryper overalt og reiser seg opp etter alt å skal stå så her er det sikkerhet for fult :p hehe
Brukte heller ikke seler på eldste men lille frøkna nå er overalt :p hehe

Det er disse urolige småsøskene vettu :p merker at han her er litt mer aktiv enn søstra var Haha
 
Det er disse urolige småsøskene vettu :p merker at han her er litt mer aktiv enn søstra var Haha
Merker det utrolig godt her også kan man trygt si :p hehe
Her sover jenta mi i sovepose med seler om natta også for hun er så urolig å bare kaver overalt å får ikke sove eller bare våkner :-D
 
Merker det utrolig godt her også kan man trygt si :p hehe
Her sover jenta mi i sovepose med seler om natta også for hun er så urolig å bare kaver overalt å får ikke sove eller bare våkner :-D

Begge mine har sovet på magen fra fødsel av så ingen sovepose :p men han sover i ull og med litt tykke sokker for han er jo over hele senga iløpet av natta Haha
 
Begge mine har sovet på magen fra fødsel av så ingen sovepose :p men han sover i ull og med litt tykke sokker for han er jo over hele senga iløpet av natta Haha
Mi våkner og blir kjempe sinna hvis hun snur seg over på magen, er bare derfor jeg bruker det på hun, for hvis ikke så skjer det så mange ganger iløpet av natta og det tar så lang tid å få hun til å sove igjen :-/ :)
 
Mi våkner og blir kjempe sinna hvis hun snur seg over på magen, er bare derfor jeg bruker det på hun, for hvis ikke så skjer det så mange ganger iløpet av natta og det tar så lang tid å få hun til å sove igjen :-/ :)

Ser den, er jo ikke noe festlig med en som våkner hele tiden. Så kan det unngåes så gjør man jo det :)
 
Har ikke til bagen, men hun er nesten ute. Hun ligger rolig når vi triller så kommer ikke til å skaffe. Bytter heller til sportsdelen som har seler:)
 
Vi bruker sportsdelen, har lammeskinnspose oppi, men det er ikke uttag for 5pungs sele i posen så her sitter hun uten sele. Skulle helst ha brukt sele men hun sitter/ligger veldig rolig i vogna :)
 
Ja, nå kan jeg ikke huske sist jeg har sovet en hel natt, hun får mat om natta enda, men det blir mindre våkning med sovepose :-D

Min og spiser som regel på natt, hender han sover hele men ikke noe fast :) men det er heldigvis bare en periode ;)
 
Back
Topp