Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Ehm ja....Skjønner ikke hva jeg tenkte på,må jo ha slått hodet mitt i noe hardt rett før eller noe..
Sinnsyk i gjerningsmånedene.....[:-]
Han var maktsyk,stygg og heeeelt feil for meg..
ORIGINAL: Olivia09
Ja [:'(][:@][&:][X(][&o][:o]
Her er det to stykk [:'(] Den ene er bare en bastard som jeg var hodestups forelska i og han tvinna meg rundt lillefingern 1000 ganger. Han trengte bare sende en melding og jeg kasta alt jeg hadde i hendene og løp til han. Hadde han bedt meg slikke opp dritten fra gulvet hadde jeg nok gjort det for han [:'(] Fatter ikke at jeg ikke så "spillet" hans i løpet av de 2 årene set på gikk.... Jeg maker ikke å møte på han for ingen i hele verden har fått meg til å føle meg så lite verd som han har gjort.
Nr 2..... ooooh my good.... Han er støgg, dum og helt ubrukelig [8|] En ting som har brent seg i netthinna er at han på den 1 one night standn (kan ikke forstå at det ble flere runder i halmen med han men....) han informere om at han hadde liten p*** og peisa på som han aldri værken før eller siden skulle få seg noe, og roper i øret mitt "jeg skal lage babay på deg jeg, JEG SKAL LAGE BABY PÅ DEG!!!! Hva faan er det liksom? Jeg blir rett og slett kvalm når jeg ser han...