Har dere noen ekser som dere....

Ja.. fatter ikke hve jeg tenkte med i det hele tatt[:'(] Jaja.. kjærligheten gjør en blind..

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: Kineblomst

Har en jeg ønsker død. Den dagen han dør kommer jeg til å feire.

å, hjelpe.... Han må være ekkel :P

Tror det er veldig få, for ikke å si ingen som vil sørge den dagen han dør. Det er virkelig et ondskapsfullt menneske

Nå kjendte jeg nysjerrigheten min tvinge meg til å skrive at nå må du fortelle :P

ORIGINAL: babymagen90

ORIGINAL: Kineblomst

Har en jeg ønsker død. Den dagen han dør kommer jeg til å feire.

å, hjelpe.... Han må være ekkel :P

Tror det er veldig få, for ikke å si ingen som vil sørge den dagen han dør. Det er virkelig et ondskapsfullt menneske

Nå kjendte jeg nysjerrigheten min tvinge meg til å skrive at nå må du fortelle :P

Har fortalt om det mange ganger før.. [8D]

jepp.. bf..

Han ene er så stygg og jævla kvalm både av utseende og oppførsel at jeg blir fysisk og psykisk dårlig av bare å høre om han. [:'(] Jeg blir kvalm, svimmel og ekstremt flau om noen nevner at han er eksen min.[:-] 

[:D]
ORIGINAL: MONSTERMAST

Han ene er så stygg og jævla kvalm både av utseende og oppførsel at jeg blir fysisk og psykisk dårlig av bare å høre om han. [:'(] Jeg blir kvalm, svimmel og ekstremt flau om noen nevner at han er eksen min.[:-] 

Uff ja. Det er et par jeg er glad for at det ble slutt med kan du si. De har ikke eldes så bra... Så kan jeg sitte her å le av at de som selv syntes de var så dritkjekke da, har blitt skalla og feite. ;-D

Jepp!
En sånn som du beskrev så godt[:D] :Jeg hadde vel så mye mangel på kjærlighet at det var det beste for meg da.. Men nå blir jeg bare kvalm av å se på han...

hehehe jaaa :P

er en jeg IKKE skjønner hvordan jeg klarte å være sammen med (i 2 mnd da men) :P
Får grøssninger hver gang jeg ser bilde av han, både pga utseenet, og ting han gjorde.. :P

ORIGINAL: trine2007

ja [:'(] synes har er skikkelig ekkel.

Ja, fy faen.
Etter tre år i "fangenskap" tok jeg til fornuft å kom meg bort i fra psykopaten som trakkaserte meg, kvælte meg, slo meg, og var alkoholisert i en alder av 24 +- !!!
om jeg ser TRYNET hans nå har jeg bare lyst å ommøblere det, SATAN stygge faen som har ødelagt så mange år for meg!!! Svarte faens jævla sopeeeeeeeer!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Sha

haha! ja[:-] skjønner ikke hva jeg tenkte med

Ja æsj jaaa!!! [8D]

Åjadda, skjønner virkelig ikke hva jeg tenkte på!!

Han var IKKE fin mot meg i det hele tatt, ble sur på meg for at jeg ikke pynta meg sånn jeg gjorde når vi skulle ut på fest f.eks når jeg kom til han, kritiserte meg for hvordan jeg så ut, mente jeg var for tykk på den tida (veide rundt 70 kg og 1.76 lang..), to ganger tok han tak i meg og slang meg i senga og holdt meg fast fordi jeg motsa han, annenhver måned visste han ikke om han var glad i meg eller ikke og hver onsdag sov han hos ei kollega (sa ifra jeg ikke likte det, men jeg skulle ikke bry meg)....... Reiste til utlandet for å studere og eneste han tenkte på var at han skulle dele leilighet der nede med to jenter, og ikke det at han skulle være borte fra meg i 6 mnd.....

Det er så mye dritt at jeg VIRKELIG IKKE skjønner hva jeg tenkte på!!!!!!!!

ORIGINAL: trine2007

ja [:'(] synes har er skikkelig ekkel.

ORIGINAL: nurkis og Sander

Åjadda, skjønner virkelig ikke hva jeg tenkte på!!

Han var IKKE fin mot meg i det hele tatt, ble sur på meg for at jeg ikke pynta meg sånn jeg gjorde når vi skulle ut på fest f.eks når jeg kom til han, kritiserte meg for hvordan jeg så ut, mente jeg var for tykk på den tida (veide rundt 70 kg og 1.76 lang..), to ganger tok han tak i meg og slang meg i senga og holdt meg fast fordi jeg motsa han, annenhver måned visste han ikke om han var glad i meg eller ikke og hver onsdag sov han hos ei kollega (sa ifra jeg ikke likte det, men jeg skulle ikke bry meg)....... Reiste til utlandet for å studere og eneste han tenkte på var at han skulle dele leilighet der nede med to jenter, og ikke det at han skulle være borte fra meg i 6 mnd.....

Det er så mye dritt at jeg VIRKELIG IKKE skjønner hva jeg tenkte på!!!!!!!!

For en dust.....

ja!! bare å tenke på måten DE (2 av de) var får meg til å føle som jeg må kaste opp!!
hva fan tenkte jeg på???!!??!?![:'(][:'(]

he he he, skulle ønske det var lov å legge ut bilder her av disse mennene [8D]

Back
Topp