babymagen90
Glad i forumet
Ja.. fatter ikke hve jeg tenkte med i det hele tatt[:'(] Jaja.. kjærligheten gjør en blind..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rada
ORIGINAL: Kineblomst
Har en jeg ønsker død. Den dagen han dør kommer jeg til å feire.
å, hjelpe.... Han må være ekkel :P
Tror det er veldig få, for ikke å si ingen som vil sørge den dagen han dør. Det er virkelig et ondskapsfullt menneske
ORIGINAL: babymagen90
ORIGINAL: Kineblomst
Har en jeg ønsker død. Den dagen han dør kommer jeg til å feire.
å, hjelpe.... Han må være ekkel :P
Tror det er veldig få, for ikke å si ingen som vil sørge den dagen han dør. Det er virkelig et ondskapsfullt menneske
Nå kjendte jeg nysjerrigheten min tvinge meg til å skrive at nå må du fortelle :P
ORIGINAL: MONSTERMAST
Han ene er så stygg og jævla kvalm både av utseende og oppførsel at jeg blir fysisk og psykisk dårlig av bare å høre om han. [:'(] Jeg blir kvalm, svimmel og ekstremt flau om noen nevner at han er eksen min.[:-]
ORIGINAL: Sha
haha! ja[:-] skjønner ikke hva jeg tenkte med
ORIGINAL: trine2007
ja [:'(] synes har er skikkelig ekkel.
ORIGINAL: nurkis og Sander
Åjadda, skjønner virkelig ikke hva jeg tenkte på!!
Han var IKKE fin mot meg i det hele tatt, ble sur på meg for at jeg ikke pynta meg sånn jeg gjorde når vi skulle ut på fest f.eks når jeg kom til han, kritiserte meg for hvordan jeg så ut, mente jeg var for tykk på den tida (veide rundt 70 kg og 1.76 lang..), to ganger tok han tak i meg og slang meg i senga og holdt meg fast fordi jeg motsa han, annenhver måned visste han ikke om han var glad i meg eller ikke og hver onsdag sov han hos ei kollega (sa ifra jeg ikke likte det, men jeg skulle ikke bry meg)....... Reiste til utlandet for å studere og eneste han tenkte på var at han skulle dele leilighet der nede med to jenter, og ikke det at han skulle være borte fra meg i 6 mnd.....
Det er så mye dritt at jeg VIRKELIG IKKE skjønner hva jeg tenkte på!!!!!!!!
ORIGINAL: YsePyse
Ja, det har jeg...[:'(][>:]