Har dere noen ekser som dere....

Ja det har jeg, men det er fordi han var en real dritt det da. Han gjorde meg vondt både psykisk og fysisk.

Ja [&o]

Skjønner ikke hva jeg tenkte på. Han var DRITstygg.. Og urenslig [:'(] (ikke kroppslig, bare ikke helt enig i at hus/slikt må vaskes[8|]) Jeg ble mer og mer lei av han da, og til slutt var jeg så lei at han fikk ikke nærme seg meg, for han hadde råtten ånde [:'(] Kjøpte kvisekrem til han [8|][8|]

Dessuten var han ALT for overbeskyttende.. Fikk ikke snakke med guttevenner[8|]

nei igrunn ikke..er gode venner med alle eksene mine

Har kun hatt ett seriøst forhold, og det er jeg i enda[8D] Har vært sammen i 12 1/2 år[:D]

Nei.

Han ene er en god venn av meg som jeg utrolig glad i, og han andre har jeg fortsatt kjærlighetssorg over etter 18 mnd.

[:)]

Har en jeg ønsker død. Den dagen han dør kommer jeg til å feire.

ja, har en som nekta meg og la meg få møte min egen familie[&o] 
Da det ble slutt, ble det så ille.... Han plaga meg, jeg var redd han... han luska i skogen hjemme så vi måtte tilkalle politiet[:-] 

Ja. Fatter ikke hva jeg tenkte med, en gang. Erklærer meg gjerne sinnssyk i gjerningsøyeblikket. 

Jaudå... har vel en sånn ja [:'(]

haha,, ja jeg har det ja!! jeg hadde en dårlig periode og drakk så si 5-6 dager i uka. Så jeg bokstavelig talt drakk han fin[8D]

ORIGINAL: Rada

å, hjelpe.... Han må være ekkel :P

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: Rada

å, hjelpe.... Han må være ekkel :P

Tror det er veldig få, for ikke å si ingen som vil sørge den dagen han dør. Det er virkelig et ondskapsfullt menneske

ORIGINAL: Kineblomst

ikke takler "tryne" på???

ikke sånn fordi han var en dritt, men pga utseende eller noe merkelig han gjorde osv....

og hva var det med han som gjorde han så ekkel? el.....

Har en slik selv, og kjenner fylleangsten kommer snikende her.. Jeg hadde vel så mye mangel på kjærlighet at det var det beste for meg da.. Men nå blir jeg bare kvalm av å se på han... [:'(]

Ja..... var sammen med en jeg ble kvalm av å se på i slutten av forholdet... ikke sikker på hvorfor... kanskje like greit jeg flytta....[8|]

Jepp. What the hell was I thinking? [:'(] Men det er jo litt personlighet og vaner som gjør at jeg synes han er så fææææl også da. Men jeg var sammen med en fyr som venner kommenterte at ikke akkurat var pen da, men han var jo så gjennomført snill og god at han klarer jeg fortsatt ikke å se på som stygg. [:)]

ORIGINAL: Flaskemamma

haha,, ja jeg har det ja!! jeg hadde en dårlig periode og drakk så si 5-6 dager i uka. Så jeg bokstavelig talt drakk han fin[8D]

Haha, du kler nicket ditt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D]

(måtte bare....)

Men ja, har en.[8D]

ORIGINAL: TwinBaBe

ORIGINAL: Flaskemamma

Haha, du kler nicket ditt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D]

(måtte bare....)

Hahahaha :P

Back
Topp