Har dere noen ekser som dere....

JA!! [:'(]

Eg har en sånn ja, og heilt seriøst, så tror eg eg kommer til å kjøre på han med bilen om eg noen gang ser han igjen!! [:@]

Først og fremst, så fremsto han som en fyr med orden i sakene, tjente bra med penger og ansvarsfull på jobben. Det viste seg da at etter 3 uker sa han opp jobben og reiste fra den for å bo hos meg, uten å overholde oppsigelsestiden til arbeidsgiver og hadde inkassogjeld så det holdt! Eg måtte betale alt for oss, fordi han brukte opp lønna si på røyk og pepsi max fortere enn de kom inn på konto.. Eg var student til og med[:'(]
Så fortale han meg at vennene mine snakka dritt om meg og han fortalte til vennene mine at eg snakka dritt om dem, heldigvis trodde de ikkje på han! Eg åpna mobil abonnement til han fordi han ikkje fikk i hans navn. Det ble slutt ikkje så lenge etter det og da fikk eg plutselig regning på 4000 kr, som han nekta å betale fordi eg hadde vært utro, OG DET HADDE EG ALDRI VÆRT[:@][:'(][:@]
Eg hadde prøvd lenge å bli kvitt han, men han var som kleggen, kom tilbake like fort som eg hadde fått han ut... Sjitt altså, koker bare av å tenke på den jævla dusten... Her for noen mnd siden sendte han pm på facebook for å høre hvordan eg har det, faen ta han altså...

OISANN!! Ble langt... [8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ehm ja....Skjønner ikke hva jeg tenkte på,må jo ha slått hodet mitt i noe hardt rett før eller noe..
Sinnsyk i gjerningsmånedene.....[:-]

Han var maktsyk,stygg og heeeelt feil for meg..

Oh jess!

Var en utro, maktsyk og fæl fyr.

Ja,æsj sier jeg bare,satt å så på facebooken hans i går å,kan seriøst ikke sjønne hva jeg så i han.[:'(][:'(]
Men men er maange år siden,så var nok ung å  bevissløs i gjerningsøyeblikket.

Ja [:'(][:@][&:][X(][&o][:o]

Her er det to stykk [:'(] Den ene er bare en bastard som jeg var hodestups forelska i og han tvinna meg rundt lillefingern 1000 ganger. Han trengte bare sende en melding og jeg kasta alt jeg hadde i hendene og løp til han. Hadde han bedt meg slikke opp dritten fra gulvet hadde jeg nok gjort det for han [:'(] Fatter ikke at jeg ikke så "spillet" hans i løpet av de 2 årene set på gikk.... Jeg maker ikke å møte på han for ingen i hele verden har fått meg til å føle meg så lite verd som han har gjort.

Nr 2..... ooooh my good.... Han er støgg, dum og helt ubrukelig [8|] En ting som har brent seg i netthinna er at han på den 1 one night standn (kan ikke forstå at det ble flere runder i halmen med han men....) han informere om at han hadde liten p*** og peisa på som han aldri værken før eller siden skulle få seg noe, og roper i øret mitt "jeg skal lage babay på deg jeg, JEG SKAL LAGE BABY PÅ DEG!!!! Hva faan er det liksom? Jeg blir rett og slett kvalm når jeg ser han...

He he he, denne tråden er morsom å lese asså :P hehe

ORIGINAL: Olivia09

Ja [:'(][:@][&:][X(][&o][:o]

Her er det to stykk [:'(] Den ene er bare en bastard som jeg var hodestups forelska i og han tvinna meg rundt lillefingern 1000 ganger. Han trengte bare sende en melding og jeg kasta alt jeg hadde i hendene og løp til han. Hadde han bedt meg slikke opp dritten fra gulvet hadde jeg nok gjort det for han [:'(] Fatter ikke at jeg ikke så "spillet" hans i løpet av de 2 årene set på gikk.... Jeg maker ikke å møte på han for ingen i hele verden har fått meg til å føle meg så lite verd som han har gjort.

Nr 2..... ooooh my good.... Han er støgg, dum og helt ubrukelig [8|] En ting som har brent seg i netthinna er at han på den 1 one night standn (kan ikke forstå at det ble flere runder i halmen med han men....) han informere om at han hadde liten p*** og peisa på som han aldri værken før eller siden skulle få seg noe, og roper i øret mitt "jeg skal lage babay på deg jeg, JEG SKAL LAGE BABY PÅ DEG!!!! Hva faan er det liksom? Jeg blir rett og slett kvalm når jeg ser han...

Herreguuud så syk han nr 2 høres ut då [8D]

Back
Topp