Har dere noen ekser som dere....

Kineblomst

Gift med forumet
ikke takler "tryne" på???

ikke sånn fordi han var en dritt, men pga utseende eller noe merkelig han gjorde osv....

og hva var det med han som gjorde han så ekkel? el.....

Har en slik selv, og kjenner fylleangsten kommer snikende her.. Jeg hadde vel så mye mangel på kjærlighet at det var det beste for meg da.. Men nå blir jeg bare kvalm av å se på han... [:'(]

Nope. Jeg er (tror jeg i allefall) på godfot med mine ekser[:)]
Litt til og fra med faren til ungene, meeen vi er vel i bunn og grunn venner[:)]

Jepp!!

Ehm ja....Skjønner ikke hva jeg tenkte på,må jo ha slått hodet mitt i noe hardt rett før eller noe..
Sinnsyk i gjerningsmånedene.....[:-]

Han var maktsyk,stygg og heeeelt feil for meg..

haha! ja[:-] skjønner ikke hva jeg tenkte med

ja har et par stk.. en som gjorde meg noe helt forferdelig og en som bare er stygg.. han er ikke eks i den forstand.. men vi kåla litt.. og herregud.. hva tenkte jeg på?! [:'(]

oooh yeees!! [:'(]

har en eks som jeg har nekta mine venninner og familie å nevne navnet på noen gang. jeg blir ikke bare kvalm, men lei meg, ekkel følelse i hele kroppen, sinna, uvel osv av å høre navnet hans eller tenke på han [:'(][:@][&:][&o][>:]

han var stygg, slem, psyko, kontrollerende, ekkel, stygg stemme, og når jeg gjorde det slutt ga han meg verdens største blåveis [:(] vennene mine trodde det var kinnbeinet mitt som hadde knekt og stakk ut, men det var bare hevelsen etter albuen hans klinka til meg fordi jeg sa stopp når han klådde på meg etter det var slutt. og når han fikk vite at jeg hadde ny kjæreste kom han på døra mi med øks for å drepe oss. heldigvis var pappa hjemme og jaga han vekk [&o] fikk masse stygge smser osv.. syk fyr!

ORIGINAL: Sha

haha! ja[:-] skjønner ikke hva jeg tenkte med

nei
selvom det kanskje burde vært ja[:-]

ORIGINAL: Kineblomst

ikke sånn fordi han var en dritt, men pga utseende eller noe merkelig han gjorde osv....

Har en slik selv, og kjenner fylleangsten kommer snikende her.. Jeg hadde vel så mye mangel på kjærlighet at det var det beste for meg da.. Men nå blir jeg bare kvalm av å se på han... [:'(]

[:D] må le litt også.hørtes ikke noe gøy ut.

ORIGINAL: Kosinus

ORIGINAL: Kineblomst

[:D] må le litt også.hørtes ikke noe gøy ut.

he he he, jeg taklet han ikke en gang på slutten av det et par mnd lange forholdet :P æssssj.... hehe...

Nei, jeg tror ikke det...

Hmmm. Min første kjærlighet er en taper i dag, men jeg synes bare synd på han. Og han er fortsatt søt og kjekk (rar kombo, men han er det[8D]) den dag i dag.

jaaaaa!!! han som 'popped my cherry' og i ettertid proklamerte for hele verden at han hadde gjort meg til kvinne. han takkler jeg bare ikke. vi var sammen i 2 aar, vet ikke om det er for lenge til aa melde seg sinnsyk i gjerningsöteblikket.. aaargh!! hva tenkte jeg paa?? og han er saa fael men tror han er verdens deiligste. typ 35 kg, dryppende vaat med klaer paa og 5 av de kg er öra lissom!

En Askøyværing fordi han mishandla katta mi så grovt at jeg nesten måtte avlive den. Han klarte ved forskjellige hendelser tydeligvis "uheldigvis" å knekke en vinge på ryggvirvel, slag i hodet og 11 knekte ribbein (de har vel 12 eller 14.. så var godt som alle). Og han endte opp med å bli verdens mest udregelige fyr da jeg snudde meg mot han og hev han ut.

Ja og en annen som er så ond at jeg ikke vil skrive noe om han.

Ser jeg de.... kommer jeg til å snu meg og spy eller besvime.

Ja, fysj.. [:'(]
Skjønner ikke hva eg tenkte med...Det jeg husker best og gir meg skikkelig creeps er de kaaalde kyssene...fysj...[:'(][:'(][:'(]
Min første forelskelse, som jeg var forelsket i i åresvis (type barneskolen og ungdomsskolen).. han er bare blitt skikkelig skikkelig stygg!![8D] Fra liten og søt til stor og stygg[8D]

Huff.. skjønner ikke helt hva jeg tenkte med heller!!
maktsyk, gnien på peng (ja han skreiv opp om jeg skylda han 5 kr), stygg, ekkel ånde[:'(], jeg fikk ikke lov til noe uten å spørre han først, klagde på at jeg ikke var god nok! Hvordan jeg tok smøret eller hvordan jeg hang opp klærne...
Jeg trudde at jeg ikke fant noen bedre!! Så fant jeg heldigvis samboeren min[:D] Flytta fort ut fra den dritten!! Han psyka meg ut.. jeg trudde på alt han sa.. han sa også at om jeg legger på meg 1-2 kg til så blir jeg lubben.. jeg var passelig tynn!! Han var feite grisen sjøl[:o]

Jaa [:'(][8D]
Jeg vet ikke helt hva som gjør det egentlig. Men er nok mye forskjellig

Back
Topp