Har dere navn klart?

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Vi klarer ikke å bli enig her hjemme. :arghh: sist hadde jeg navn klart lenge før men nå er jeg/vi virkelig ubeslutsom. Har dere navn klar? Eller iallefall en liten navneliste?? :banghead:
 
Her skal gutten i magen hete Einar Daniel. Vi hadde egentlig valgt Lucas Matheo, men det var før jeg viste en av Norges store bloggere kalte sønnen sin det. Men er veldig fornøyd med valg av navn <3
 
Vi har ikke navnet klart, men vi har en liste over aktuelle navn. Siden vi ikke vet kjønnat har vi en liste med både jentenavn og guttenavn. Rekner med at vi lander på et navn innen en uke etter at babyen er født vertfall:)
 
Nei, jeg hadde ei liste men den er blank igjen. Tredje gutten så vanskelig! Enda godt vi ikke har gitt dobbelnavn. :p
 
Vi har ikke navnet klart, men en liten liste med 3 navn. Har to gutter fra før, og venter nå gutt nr. 3, så det gjør det litt vanskelig. Jentenavnet hadde vi klart før jeg ble gravid, men får ikke brukt det :p
 
Her har navnet vært klart siden september. Vi snakka om barn og navn allerede første gang vi møttes for over tre år siden. Selv om vi drøftet flere navn og lagde ei liste var vi egentlig ikke i tvil på at Selma er det riktige navnet for oss :Heartbigred
 
Her skal jenta i magen hete Anna :love7 oppkalt etter sin oldemor Anna!
 
Vi har 3 navn til mini. Vil vente med å bestemme til vi har møtt og sett han. Kan jo hende ingen av de passer..
 
Guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn!! Jeg er fortsatt helt lost. Termin om 1 mnd :O
 
Her er navnet klart, det var ingen vei tilbake da vi foreslo det for fireåringen og han ble superentusiastisk og sa "Ja, det var et fint navn, det avtaler vi at hun skal hete!" Nå vet hele verden det, så det ville vært rart å endre det nå :p

Men så hadde vi selvsagt bestemt oss da vi foreslo det da, så vi vil ikke bytte det ut heller :D
 
Tja, vi må se han først, men mest sannsynlig har vi bestemt oss :)
 
Her ble navnet bestemt to dager etter fødsel. :p
 
Blir satt i gang i morgen og vi har ennå ikke navn klart :( Klarer ikke å finne et som funker til begge språkene!! Er så ufattelig vanskelig med guttenavn!!
 
Back
Topp