Har dere kjøpt noe til babyen?

Eg har det meste:) må bare ha 2 av noe og jente ting/klær om det sko bli jente:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De har tilbud på den babycallen vi vil ha på barnas hus! Den koster egentlig 1999 og nå bare 1299! Det er jo endel å spare så lurer på om jeg må dit på mandag :p




❤️Februar 2015❤️
 
Jeg har kjøpt en sånn bamsedress, to par bukser, to bodyer og to par sokker :) litt tidlig å begynne å kjøpe ting, men dette blir min første og jeg har gledet meg til dette så lenge, så va

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg og! Og gigantiske romjulssalg! Har så smått begynt å se på vogner, men det er fordi den jeg vil ha koster over 12000 og jeg vet at jeg aldri kommer til å få den :( Koser meg i bobla til jeg må innse realiteten! ;)

Kommer til å kikke innom HM når jeg er hjemme i juli, og DET gleder jeg meg til! :D
Hva om du finner den fint brukt? Da kan du kanskje finne drømmevogna mye rimeligere.
 
Venter til oul. Har jo uansett det aller meste, blir bare "snoping" det lille jeg trenger å handle ;)
 
Har hitill kjøpt en body. Den var så utrolig søt, og vi fant den når vi var på ferie. Har ikke lignende hjemme, så da måtte vi bare. Ellers skal jeg prøve å vente til etter oul, men frykter det kanskje blir kjøpt noe etter uke 12;) kommende farmor har allerede begynt å kjøpt litt, og mormor har begynt å planlagt strikkeprosjekt framover. Så tror ikke vi kommer til å trenger å kjøpe så mye klær selv;)
 
Harske kjøpt noe klær eller vogn eller nor sånt ;) syns det er litt tidlig :) ve ter hvertfall til ul :) men jeg kjøpte sånn til å ta avtrykk av hånd og fot i går :) konformitet jeg så den på salg ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Hva om du finner den fint brukt? Da kan du kanskje finne drømmevogna mye rimeligere.

Ja, skal leite litt på finn når det nærmer seg desember, tenker jeg. Vet ikke hvor mye jeg har å bruke, skal vente å se når jeg har fortalt familien min om graviditeten! :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja, skal leite litt på finn når det nærmer seg desember, tenker jeg. Vet ikke hvor mye jeg har å bruke, skal vente å se når jeg har fortalt familien min om graviditeten! :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, det hender jo det dukker opp gaver og bekjente med arveting. Også er det jo jul og da kan man jo kanskje få noen bidrag. :)
 
var vanskelig å holde seg :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er lov å glede seg:) kos deg med kjøp av baby utstyr:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag fikk vi uro, vippestol og verandavogn i hus. Fordi ei venninne skulle kvitte seg med det. Litt rart å samle inn til en ny baby. Jeg har tatt sikkert 20 tester og tror det jo nestem ikke. Så jeg syns det er godt å forberede litt selv om det er tidlig. For da blir det litt mer virkelig.
 
Har kjøpt bag til vognen vår brukt, og kommer sikkert til å kjøpe litt på ferie :) Men venter med det meste til vi vet hva det blir.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nå har vi fått søskenvogn og Barneseng i nevene hehe:) å det gratis:) så sånn var det med å ikke skaffe ting før etter oul:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det hender jo det dukker opp gaver og bekjente med arveting. Også er det jo jul og da kan man jo kanskje få noen bidrag. :)

Ja sånn sett er vi jo kjempeheldige med termin i februar..!:D Har allerede for noen år siden fortalt søstra mi at det er mye ho IKKE får lov til å kaste. Det var så nydelig at ho fikk holde på det til jeg trengte det ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp