Har dere kjøpt noe til babyen?

Hold nesten på å kjøpe en body og teppe i går! Men gjorde det ikke :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Venter til ordinær ul. Det gjorde jeg med første også. Jeg har jo det meste nå i alle fall hvis det er gutt. Ikke verdens sterkeste økonomi siden jeg søker jobber så venter til vi vet. Er det jente vil jeg nok kjøpe noen skikkelig jentete greier for å veie litt opp for alle gutteklærne hun må bruke også. :)
 
Hmm.. Vi kjøpte seng og en nydelig sommerdrakt før vi begynte å prøve. Jeg kjøpte en body nå her om dagen. Jeg har også sydd noe babytøy og et babynest før jeg ble gravid. Blir sikkert å lage et nytt i litt andre farger senere. Tror vi venter med innkjøp nå til vi vet kjønn :)
 
Jeg har kjøpt to nydelige stoff for å sy dynetrekk til vogna. Ellers har jeg brukt en formue på graviditetstester, for jeg tror det jo ikke enda. :confused:
 
Nei å ikke kommer vi til å gjøre det helt helt på slutten
 
Har ikke kjøpt noe ennå, men kommer kanskje til å snike til meg å få skaffet en body eller noe når jeg er på ferie :)
 
Jeg har heller ikke kjøpt noe selvom det frister veldig når jeg ser babyklær men venter til jeg vet hva det blir☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Stoffene var på salg hos panduro da, 50%. Nyyyydelige. Så har jeg tinget bilsete m/ base og trille fra ei venninne som har baby og bytter sete nå. Jeg betaler 600 kr for alt. Setet er 1 år gammelt.
 
Vi har det meste fra før. Får se om jeg evt må spe på med rosa :) goood tid ennå.
 
Klær har vi masse av fra før, men jeg har begynt å strikke litt til babyen :)
 
Blir nok å vente til oul men første hadde eg en ordning med at for hvert innsettvi hadde så kjøpte eg en bamse eller et kles plagg:) men denne gangen skal eg vente:) blir å strikke djevel luen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Handlet noe ull på salg med det samme jeg handlet til eldstemann. Størrelsene stemmer ikke helt fra forrige.
 
Nei ingenting. Har det aller meste fra før, hvertfall dersom det blir en gutt til som jeg tror :)
Men det blir nok garantert kjøpt klær når vi har vært på ul :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gleder meg stort til januarsalg jeg


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gleder meg stort til januarsalg jeg


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg og! Og gigantiske romjulssalg! Har så smått begynt å se på vogner, men det er fordi den jeg vil ha koster over 12000 og jeg vet at jeg aldri kommer til å få den :( Koser meg i bobla til jeg må innse realiteten! ;)

Kommer til å kikke innom HM når jeg er hjemme i juli, og DET gleder jeg meg til! :D
 
Har kjøpt tripptrapp og babycall, det var tilbud på babyshop så klarte ikke la vær. Var jo et kupp:)


Trykker på appen
 
Vi har det meste, i hvert fall om det blir gutt nr 3! Uansett tør jeg ikke tenke så langt enda. Venter til etter ord ul.. Blir det jente blir det nok vill shopping. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp