Har dere handla inn noe ennå?

Blirdettre?

Forelsket i forumet
Til dere selv eller babyen? Kom over ei stelleveske og en bæresele på salg i dag og klarte ikke la være ;)
Bestilte også en gravidtights :D
Føler det er alt for tidlig, men så deilig å tillate seg selv å glede seg litt. Unnskyldning til mannen var at det er greit å spre utgiftene litt utover siden vi har null og niks...

Til dere selv eller babyen? Kom over ei stelleveske og en bæresele på salg i dag og klarte ikke la være ;)
Bestilte også en gravidtights :D
Føler det er alt for tidlig, men så deilig å tillate seg selv å glede seg litt. Unnskyldning til mannen var at det er greit å spre utgiftene litt utover siden vi har null og niks...

har ikke handle noen ting enda.. venter til etter ul den 5 april, da får jeg bekreftet om hjerte banker og er da 8 uker ;) men etter det så blir det nok litt shopping hver mnd fremover! har gitt bort alt etter de to andre, de er jo 6 og 8 så er en stund siden det var noe smått her! å så må jo babyrommet pusses opp, da blir det shopping av store ting som seng osv :) gleder meg til det!!

Har vært på finn.no og både fått og kjøpt litt før jeg ble gravid :) var noget optimistisk ettersom det tok et år å bli gravid men har ikke handlet noe etter jeg ble gravid annet enn et par behagelige bh-er. Det var krise nødvendig ;)

Har ikke handlet noe. Men har fått masse av ei venninne. Seng, bilstol, klær etc
Men gleder meg til å handle noe til meg selv og baby. Blir nok ikke så lenge til!

Ikke handlet noe annet enn tester ;)
Trenger ingenting omtrent, litt klær hvis det er jente. Og det vet vi antakelig ikke før oul:)

Tørr ikke handle noe før rundt april/mai når vi vet om barnet har det bra inni der.

Men begynner kanskje å strikke til det tidligere da :)
Søssa har allerede kjøpt inn garn og skal lage babyteppe til oss

Kommer til å vente en god stund, men har en del ting fra forrige:)

Ikke handlet noen. Trenger kun bilstol igrunn ;) Ellers så har vi alt fra før :) Ja, kanskje litt klær da :)

Trenger egentlig ingenting. Har det meste etter 2014-gutten. Eneste er at han er født på sommeren, så må nok ha noen varme klær i mindre størrelser.
Har sydd en bitteliten bukse og strikket en bitteliten lue og votter. Unnskylder meg med at jeg kan gi det bort i barselgaver om det skulle gå gale. Sist tvang jeg med selv til å la være, trodde jeg skulle "jinxe" svangerskapet:-p men så mista jeg jo alikevell.

Har ikke kjøpt noen ting enda, og stresser ikke med det. Har alt vi trenger, men blir nok og kjøpe litt nye klær etter oul. Har begynt å hekle et teppe, og tenker også og strikke en del fremover. Det kan jo gis bort om det ikke går denne gangen :-)

Har endel fra før :) og blir å vente en god stund før jeg kjøper noe :)

Skal kvitte meg med overflødig mengde med baby klær så jeg har en grunn til å gå ut å handle med baby lille når vi kommer hjem fra sykehuset :) Handlet til mannen når jeg fortalte han den gode nyheten så vi har en vanlig dyne ett sengetøy og ett regntrekk til vogna liggende klart i baggen :) Må kjøpe en dun dyne tenkte jeg for jeg kan ikke bruke vanlig dyne i vogna i november liksom :p
Utenom det må vi kjøpe ny vogn og stelleveske men jeg tenker vi venter med det litt ennå men likevel tidlig nok til at vi vet at vi har den i hus en mnd to før termin :D

Har ikke tenkt å handle noe før OUL, men så har jeg også det meste (i alle fall om det skulle bli gutt) fra før! Men litt nytt må man jo uansett ha (til seg selv og baby), hører jo med det!

Jeg har gledet meg sånn til denne tiden, i mange år. Så jeg har handlet litt underveis, har en bærepose med diverse babyklær. Så har jeg arvet noen gravidklær av søster :) Tenkte faktisk å ta de frem nå, i værstefall hoppe oppi gravidbuksa på de værste oppblåste dagene :p

Back
Topp