Har dere handla inn noe ennå?

Har egentlig alt vi trenger av klær og utstyr fra før. Men er et par ting jeg har lyst på, bæresele og ny stelleveske. Så er det gøy å kjøpe noen klesplagg som er helt nye også da. Jeg kommer iallefall til å vente til etter uke 12, men tipper jeg venter til etter oul også.

Har ingen verdens ting siden dette er første. Har sett litt på nettet hva vi må ha osv, men tenkte ikke å kjøpe noe før etter uke 12 :)

Har faktisk kjøpt ett par gravidbukser allerede :-o Er litt "bukete" fra før, så vanlige bukser gjør vondt over magen. Er jo blitt litt oppblåst de siste ukene også ;-)

Jeg har kjøpt gravidbukser, som jeg har brukt i litt over en uke nå. Klarer ikke å gå med vanlige bukser lengre! Ellers har jeg strikket ferdig en lue, og begynt på en dress, men ellers ingenting. Har utrolig lyst til å handle masse, men prøver å holde meg litt til!

Vi har mye etter forrige. Til meg selv tørr jeg ikke å handle noe enda. Kjøpte meg gravidstrømpebukser tidlig i høst, og da gikk det galt etter en uke eller noe...Henger nok ikke sammen da, men man blir jo litt smågal av å miste!:P

Siden vi har ei jente på 16 mnd så har vi egentlig alt vi trenger :)
Trenger ei ny stellematte bare.

Ikke tenkt tanken på å begynne å kjøpe noe enda. Tror nok vi venter etter oul.

For et år siden trodde vi ikke vi ville ha flere barn siden vi har tre tilsammen. :-o Så vi har gitt bort det aller meste, og må kjøpe/låne mye nytt. Venter nok en god stund før innkjøp begynner :)

Handlet inn ganske mye. Har også så mye fra forrige gang, og har ventet så lenge på å bli gravid nå at positiv test liksom ble startskudd for handling :-) Sist gang handlet jeg veldig lite før oul.

Sist kjøpte jeg ting i str 50 på salg. Ikke så mye med noen pysjer, bodyer og strømpebukser. Kostet sånn 30 og 50 Kr per ting. Var veldig glad for at jeg hadde litt så smått da hun kom. Varte ikke så lenge, men hun svømte i 56 de første 2-3 ukene. Man får jo ikke så små størrelser i gaver.

Sist kjøpte jeg ting i str 50 på salg. Ikke så mye med noen pysjer, bodyer og strømpebukser. Kostet sånn 30 og 50 Kr per ting. Var veldig glad for at jeg hadde litt så smått da hun kom. Varte ikke så lenge, men hun svømte i 56 de første 2-3 ukene. Man får jo ikke så små størrelser i gaver.
Vi måtte ut og handle str 50 etter fødselen til vår første. Men andremann var 53 cm lang og 3900g, så hun kunne ikke bruke 50. Kjekt å ha noen plagg i 50 på lur ;)

Fikk ikke noe annet enn smått i gaver jeg, da de fikk høre hvor lita hu var :p brukte vel 50 et par mnd her, og svømte i det de første par ukene

Tror jeg skal prøve å holde meg til OUL :) har ganske mye fra storebror da fra før så skal prøve å ikke gå helt bananas!

Har ikke handlet inn noe som helst, og kommer nok ikke til å handle inn heller. Har gutt/jente tvillinger på 7 mnd så jeg har alt jeg trenger :)

Vi rakk å kjøpebilstol sist jeg var gravid, så det har vi på plass. Ellers har vi endel jenteklær fra storesøstrene [emoji846]

Ikkje begynt enda, men bare mangel på bilsete og ståbrett til vogna til 2 åringen :) Men kjenner eg gleder meg til å handle inn pittesmå klær og pynt til til babyrommet :D

Trodde vi hadde alt, helt til jeg kom på i går at jeg vil ha ny dyne og pute til den lille. Og fant det på salg. Så kjøpte det i går. Det eneste vi mangler nå er snørrsuger, bleier og vaskeservietter.

Back
Topp