Har dere handla inn noe ennå?

Har det meste etter 2015-jenta vår. Får se etter oul om det blir en gutt så kommer vi nok til å handle litt gutteklær :)

Har det meste fra 2015-jenta, vogn og bilstol, og liten bedside seng blant annet. Er litt småting vi vil trenge etterhvert men ikke noe som haster :)

Jeg skal prøve å vente til etter uke 12, men får se om jeg klarer det. Virker så sårt å ha masse babyutstyr i huset om jeg mister igjen, menmen, får jo bruk for det en gang uansett;) må i hvert fall ha noen nye bukser, for jeg er så oppblåst at det ser ut som jeg straks er høygravid;)

Har så og si alt heldigvis. Gravidkiloene har jeg nok av. Vi må vel kjøpe søskenvogn og evt jenteklær om det skulle bli jente denne gangen :) En sprinkelseng til og så må vi kjøpe enda en nr.2 bilstol når den tid kommer :)

Ikke handlet inn noe, men har begynt å strikke babytøy:rolleyes:

Har vel egentlig det meste vi trenger, men det blir nok å handle litt etter oul. Satser på å få vite kjønnet da, må handle mer hvis det blir jente enn hvis det blir gutt (har gutt fra før).
Må også kjøpe ny seng til førstemann, da han bruker sprinkelsenga enda :) Den må nesten nestemann få bruke ;)

Kun til meg selv :) Jakter på klær som kan vokses i, men det er jaggu ikke mye fint på mammaklær-fronten!! Der skal en lete lenge... Finner en del ok ting på asos.com, men da er det jo moms å tenke på i tillegg. Mini får ingenting før de kan si på oul at alt er normalt :)

Har strikket en babyromper. Men tenker å vent til vi vet kjønnet med å handle babytøy. Ellers får jeg kjøpt dyner av ei vennine. Må ha nytt bilsete og stellebord, ellers har vi det meste etter storsøsknene..

Back
Topp