Har dere gått opp eller ned i vekt?

Tør ikke å veie meg, går masse turer og har endret kostholdet mitt. Nå er det kun sunn mat som gjelder. Eller så la jeg på meg 30 i de to andre svangerskapene mine. Nå vil jeg være i form
 
Jeg har vært + 1kg i noen uker, så da trenger jeg ikke bekymre meg for at det ikke har steget noe mer.. [emoji28] Alt en bekymrer seg for [emoji6]
 
6+1 og har ikke giddi å gå på vekta [emoji14]
Svinger gjerne 2-3kg til vanlig, har ikke endret kostholdet noe særlig, så tenker ikke så mye over det [emoji4]
 
er nå 7+2, og matlysten er virkelig på BÅNN! alltid vært en matelsker, så dette er en ny hverdag. kvalm konstant og kaster opp nesten hver dag. gått ned snart 2kg... ikke en god følelse. føler jeg ikke får gitt babyen næring.
 
er nå 7+2, og matlysten er virkelig på BÅNN! alltid vært en matelsker, så dette er en ny hverdag. kvalm konstant og kaster opp nesten hver dag. gått ned snart 2kg... ikke en god følelse. føler jeg ikke får gitt babyen næring.

Det trenger du ikke å være redd for tror jeg. Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme sist. Gikk ned mange kilo. Legene var veldig klare på at babyen tok det den trengte fra kroppen min uansett [emoji5]
 
Veide meg idag. 7+1 og pluss 1,5kg. [emoji28] Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden, så handler dette like mye om snusslutt som graviditet.
 
Ned 1kg i forrige uke. Orker ikke å veie meg mer, blir bare stresset av å se at vekten går ned.
 
Ingen bevegelse til nå, men hvis kvalmen faktisk har startet, så blir det vel snart. Sist gikk jeg opp nesten 3 kg før uke 10, bare fordi jeg måtte småspise hele tiden for å stagge kvalmen. Ugh!
 
5+3 og vekten er stabil ☺️ La på meg 7 kg sist svangerskap! Prøvde å gjøre alt for å legge på meg, men eg var så kvalm og spydde så mye at det ikkje var sjans! Tror nok det blir mer enn 7 kg denne gangen
 
Aner ikke... Mannen har kjøpt en sånn fancy vekt som måler fettprosenten og den skal man visst ikke bruke om man er gravid så jeg får ikke veid meg hjemme nå...
 
5kg ned på en uke nå, ekstrem svangerskapskvalme skal få komme til legen i morgen
 
Back
Topp