Har dere gått opp eller ned i vekt?

Har gått ned 2 kg. Er nok fordi matlysten ikke er på topp. Gikk ned 9 kg i begynnelsen sist jeg var gravid også. Pleier å snu etterhvert :)
 
Jeg har ikke vekt hjemme, så jeg har ikke peiling. I og med at jeg sluttet å snuse samtidig som jeg fant ut at jeg var gravid, samt spiser som en hest, regner jeg med at jeg er noen kilo i pluss. :)
 
er på stedet hvil heldigvis.
 
Tror jeg er ganske på stedet hvil. Burde egentlig kjøpt med en badevekt x) skjønner ikke hvorfor vi ikke har hatt det.. Prioriteringer kanskje [emoji28] [emoji23]
Men får vel kjøpe en :)
 
Har ikke badevekt :p
Men det jeg veit er at jeg gikk opp 15! Kg etter jeg slutta å røyke... for to år siden..
Og de sitter ennå.. haha..
 
På steder hvil foreløpig. 7+0
 
8+0 og stabil vekt.
Kjenner jeg er sååå misunnelig på deg som er kommet en uke lenger haha! Men var kjipere sist gang da jeg hadde termin senere i mnd og hele tiden var kommet så mye kortere enn mange andre! Huff det er mye man skal henge seg opp i :D
 
Kjenner jeg er sååå misunnelig på deg som er kommet en uke lenger haha! Men var kjipere sist gang da jeg hadde termin senere i mnd og hele tiden var kommet så mye kortere enn mange andre! Huff det er mye man skal henge seg opp i :D

Jeg var så misunnelig på alle andre jeg følte lå langt foran meg (et par dager), og så BOOM flyttet frem tre dager på TUL [emoji7][emoji16][emoji173]️
 
Jeg var så misunnelig på alle andre jeg følte lå langt foran meg (et par dager), og så BOOM flyttet frem tre dager på TUL [emoji7][emoji16][emoji173]️
Hahah godt det ikke bare er meg :D Jeg endte opp med å føde som en av de første da, så en vet jo aldri :p
 
Back
Topp