Har dere gått opp eller ned i vekt?

Opp 2 kilo allerede, spiser som en hest :dead: men i dag kjenner jeg kvalmen ligger litt på lur, så får nyte maten så lenge den smaker tenker jeg :bored:
5 uker i dag
 
Litt ned, vært kvalm og kastet opp mye de siste to ukene
 
Eg er på stedet hvil, samme vekt som før graviditet☺️
 
Aner ikke... Mannen har kjøpt en sånn fancy vekt som måler fettprosenten og den skal man visst ikke bruke om man er gravid så jeg får ikke veid meg hjemme nå...

What! Min vekt gjør det. Kan jeg ikke bruke den da?
 
Veide meg i går, 1 kg opp, 9+0 i dag :) Kan ha noe med den pizzaen og isen jeg trøkket i meg kvelden i forveien også :hilarious:
 
What! Min vekt gjør det. Kan jeg ikke bruke den da?

Joda, men vannfordeling og sånt blir vel gjerne litt feil. Hvis man veier seg mye kan det vel hende at man ikke anbefales å bruke slike vekter, da de sender svak «strøm» gjennom kroppen??? Bare en tanke.
 
Fortsatt på stedet hvil mer eller mindre. Spiser ofte, men lite så det går vel gjerne litt opp i opp.
 
Joda, men vannfordeling og sånt blir vel gjerne litt feil. Hvis man veier seg mye kan det vel hende at man ikke anbefales å bruke slike vekter, da de sender svak «strøm» gjennom kroppen??? Bare en tanke.

Hm. Får la være å bruke fettprosent-knappen. Kan heldigvis veie meg uten den delen :)
 
Her er det fortsatt ingen endring.
 
Back
Topp