Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en morsom idé!Vi skal fortelle det til besteforeldre og våre egne søsken i påsken. Tenkte å gi de hvert sitt påskeegg og legge noe gøy i dem. Noen forslag til hva vi kan ha i eggene for å gjøre det litt morsomt?
Gjorde dette med første Hadde et svært påskeegg med smågodt (det er vel litt på kanten nå da mtp korona), og la pent ultralydbilde (TUL), et par babytøffler, et siklesmikke og en tutt oppi Veldig godt mottat!Vi skal fortelle det til besteforeldre og våre egne søsken i påsken. Tenkte å gi de hvert sitt påskeegg og legge noe gøy i dem. Noen forslag til hva vi kan ha i eggene for å gjøre det litt morsomt?
Hva mener du med den avgjørende blodprøven? hvor langt var du på vei da du tok den?Jeg har sagt det til mannen min og mine to nærmeste venninner Jeg burde nok ha ventet siden jeg ikke har tatt den «avgjørende» blodprøven enda, som er til førstkommende mandag
Jeg mente bare blodprøven som viser Hcg nivået som bekrefter at du er gravid Jeg tok den 4+2Hva mener du med den avgjørende blodprøven? hvor langt var du på vei da du tok den?