Har dere fortalt det til noen?

En tråd i 'November 2020' startet av Stjernedama, 27 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Gullx2 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Fortalt det til bestevenninna mi som skal ga 2 mnd før meg :) elles er det berre samboer som veit :)

2. Squishy Elsker forumet Septembermødre <3 Februarlykke 2015

Alle på jobb (har en jobb som tilsier at alle må vite det pga farlige kjemikalier iforhold til foster!:)

3. Lila93 Flørter med forumet

Bare samboeren som vet :)

4. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Ingen. Ikke mannen en gang. Vi hadde en lang prat for et par uker siden om at han var livredd for at jeg skulle bli gravid igjen og miste igjen. Så da venter jeg.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Shentz Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021

Kun meg, min mann og ei venninne av meg som vet

6. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Kun meg og mannen :)

7. Smor27 Elsker forumet Novemberlykke 2020 August 2018

En venninne bortsett fra mannen, også skal jeg fortelle mamma i dag. Resten av besteforeldrene snart :)

8. Axeria Flørter med forumet

Her vet samboer og han fikk vite først. Så fortalte jeg til ei venninne , og svigermor og svigerbror. Svigerbror ante det da jeg snuste veldig mye men nå plutselig ikke gjør det og jeg har alltid sagt at det eneste som får meg til å slutte å snuse er om jeg blir gravid, så han ferska oss da :hilarious:
    Ærlig talt har jeg ikke lyst å fortelle flere, og jeg angrer på å ha sagt det til de som veit det egentlig for jeg vet jo ikke at dette blir å gå bra, eller at Frøet sitter på riktig plass enda :sorry:

9. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Bare jeg og mannen. :) Skal informere arbeidsgiver snart. Tenkte vente til rundt uke 12 med å fortelle andre.

10. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Har fortalt det til pappaen og nær venninne/vennepar vi har prøvd samtidig med. De har termin 6 uker før oss :woot: har også sagt det til ei nær venninne til som vet vi har prøvd. Så pappaen, to venninner og partnerne deres vet.

11. Sara33 Andre møte med forumet

En veninne,samboer og søster :)

12. Laban Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Fortalt det til eit vennepar :)

13. Happiness36 Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Ei venninne, ei tidligere termingruppe bekjent og svigerinna mi. Holder det ellers hemmelig fordi vi mista sist, og blir så mange å oppdatere om ting om det går galt igjen.

14. candleburn Glad i forumet Sommerfuglene <3

Meg å sambo, ja å måtte jo si ifra iom jeg hadde Mr time idag...

15. marley Elsker forumet Novemberlykke 2020 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Nå fant søstra ut av det.. ikke planen, men sånn er det. Er redd for at vi sprekker og må fortelle til mamma og stefar også. Vanskelig når det serveres biff til middag og jeg elsker rød biff.. Noen tips om hvordan vi kan fortsette å holde det hemmelig. Er jo bare 6+3 i dag.

16. Augustspire Elsker forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Sniker
    Ordfører i nabokommunen her har gått ut og oppfordret til å unngå besøk. Skyld på corona?

17. marley Elsker forumet Novemberlykke 2020 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Vi er sammen på hytta, så det går ikke. Men godt forslag om planen var at vi bare skulle på besøk :)

18. Klukk Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Bare mannen og en venninne som vet det:Heartred

19. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

fortalt til mamma, ei venninne og svigers, mannen har sagt det til jobben og til en venn :) deilig å slippe å holde det hemmelig for svigers :)

20. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Bare mannen som vet :happy:

Del denne siden