Har dere fortalt det til noen?

Fortalt det til bestevenninna mi som skal ga 2 mnd før meg :) elles er det berre samboer som veit :)
 
Alle på jobb (har en jobb som tilsier at alle må vite det pga farlige kjemikalier iforhold til foster!:)
 
Ingen. Ikke mannen en gang. Vi hadde en lang prat for et par uker siden om at han var livredd for at jeg skulle bli gravid igjen og miste igjen. Så da venter jeg.
 
En venninne bortsett fra mannen, også skal jeg fortelle mamma i dag. Resten av besteforeldrene snart :)
 
Her vet samboer og han fikk vite først. Så fortalte jeg til ei venninne , og svigermor og svigerbror. Svigerbror ante det da jeg snuste veldig mye men nå plutselig ikke gjør det og jeg har alltid sagt at det eneste som får meg til å slutte å snuse er om jeg blir gravid, så han ferska oss da :hilarious:
Ærlig talt har jeg ikke lyst å fortelle flere, og jeg angrer på å ha sagt det til de som veit det egentlig for jeg vet jo ikke at dette blir å gå bra, eller at Frøet sitter på riktig plass enda :sorry:
 
Bare jeg og mannen. :) Skal informere arbeidsgiver snart. Tenkte vente til rundt uke 12 med å fortelle andre.
 
Har fortalt det til pappaen og nær venninne/vennepar vi har prøvd samtidig med. De har termin 6 uker før oss :woot: har også sagt det til ei nær venninne til som vet vi har prøvd. Så pappaen, to venninner og partnerne deres vet.
 
Ei venninne, ei tidligere termingruppe bekjent og svigerinna mi. Holder det ellers hemmelig fordi vi mista sist, og blir så mange å oppdatere om ting om det går galt igjen.
 
Nå fant søstra ut av det.. ikke planen, men sånn er det. Er redd for at vi sprekker og må fortelle til mamma og stefar også. Vanskelig når det serveres biff til middag og jeg elsker rød biff.. Noen tips om hvordan vi kan fortsette å holde det hemmelig. Er jo bare 6+3 i dag.
 
Nå fant søstra ut av det.. ikke planen, men sånn er det. Er redd for at vi sprekker og må fortelle til mamma og stefar også. Vanskelig når det serveres biff til middag og jeg elsker rød biff.. Noen tips om hvordan vi kan fortsette å holde det hemmelig. Er jo bare 6+3 i dag.
Sniker
Ordfører i nabokommunen her har gått ut og oppfordret til å unngå besøk. Skyld på corona?
 
Sniker
Ordfører i nabokommunen her har gått ut og oppfordret til å unngå besøk. Skyld på corona?
Vi er sammen på hytta, så det går ikke. Men godt forslag om planen var at vi bare skulle på besøk :)
 
fortalt til mamma, ei venninne og svigers, mannen har sagt det til jobben og til en venn :) deilig å slippe å holde det hemmelig for svigers :)
 
Back
Topp