Har dere fortalt det til noen?

Vi skal fortelle det til besteforeldre og våre egne søsken i påsken. Tenkte å gi de hvert sitt påskeegg og legge noe gøy i dem. Noen forslag til hva vi kan ha i eggene for å gjøre det litt morsomt? :happy:
 
Vi skal fortelle det til besteforeldre og våre egne søsken i påsken. Tenkte å gi de hvert sitt påskeegg og legge noe gøy i dem. Noen forslag til hva vi kan ha i eggene for å gjøre det litt morsomt? :happy:
Det var en morsom idé! :joyful:
 
Vi har sagt det til familie og noen venner, alle de som fulgte oss gjennom IVF prosessen.
 
Mamma+pappa, lillesøster, svigermor og svigerfar og kommende oldefar. Resten tar vi når vi er litt lenger enn uke 4+3 her ♥️
 
Vi skal fortelle det til besteforeldre og våre egne søsken i påsken. Tenkte å gi de hvert sitt påskeegg og legge noe gøy i dem. Noen forslag til hva vi kan ha i eggene for å gjøre det litt morsomt? :happy:
Gjorde dette med første :) Hadde et svært påskeegg med smågodt (det er vel litt på kanten nå da mtp korona), og la pent ultralydbilde (TUL), et par babytøffler, et siklesmikke og en tutt oppi :happy: Veldig godt mottat! :D
 
Jeg har sagt det til mannen min og mine to nærmeste venninner :joyful: Jeg burde nok ha ventet siden jeg ikke har tatt den «avgjørende» blodprøven enda, som er til førstkommende mandag:shy:
Hva mener du med den avgjørende blodprøven? :happy: hvor langt var du på vei da du tok den?
 
Prøverør her, så de nærmeste som visste om at jeg skulle reise og ha innsett igjen (dette er tredje forsøk), har naturlig nok spurt og fått vite. Men de vet også om at det fort kan snu, og holder det for seg selv.
Kommer nok til å fortelle lederen min på jobb også, ettersom hun vet om det.
 
Har fortalt ei god venninne og mannen har fortalt en god kompis. Tenker å fortelle nærmeste familie i påsken er da i uke 8..
 
Har så lyst til å ha «bolle i ovnen» bilde på fb 1.april.... men det er egentlig litt tidlig å komme med nyheten da:/
 
Back
Topp